Problemer med Harman/Kardon Avr-4500!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Problemer med Harman/Kardon Avr-4500!

Jeg har en Harman/Kardon AVR-4500 som bare skrur seg av 2 sekunder etter jeg har startet den. Den var slik for noen dager siden, og siden har jeg ikke brukt den, men i dag skulle jeg kjøre igang, men den bare skrudde seg av. Jeg bruker den som forforsterker - og Avr-7000 som effektforsterker, 7000 fungerer helt ok, men jeg irriterer meg over at jeg måtte dra unna masse på garasjeloftet bare for den gamle Sony'en.

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gir den noen indikasjon på hvorfor den slår seg av, f.eks at den går i protection modus? har du prøvd med kun powerkabel tilkoblet?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Gir den noen indikasjon på hvorfor den slår seg av, f.eks at den går i protection modus? har du prøvd med kun powerkabel tilkoblet?

Hei!

Litt gammel tråd som jeg laget dette. Nei, den bare skrur seg helt av. Det er noe galt med den, det vet jeg, den går ofte varm og da behøver jeg altså ikke å spille høyt engang. Min far sier bare det er noe galt med den, derfor jeg fikk den også for at den fungerte kun noen ganger. Det kommer en slags klippe-lyd, så er dne helt av. Ganske frustrerende dette. :evil:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •