Erfaringer med NAD M3 og bi-amp funksjonen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med NAD M3 og bi-amp funksjonen?

Hei

Har i lengre tid tenkt på å gå til innkjøp av en stereoforsterker.
    Er det noen her som har erfaring med NAD M3?
    Tenkte egentlig endel på NAD C390DD, men M3 ligger ikke så langt unna i pris, også er jeg litt nyskjerrig på hvordan bi-amp funksjonen på denne fungerer, og om den er bra. Lyder M3 ellers "likt" de billigere NAD produktene ?, eksempel C375BEE?

Angående bi-amp funksjonen på M3, fungerer den med både 1 og 2 subwoofere?, en subwoofer som spiller det til venstre og den andre det til høyre?
    Fungerer bi-amp funksjonen uten subwoofer?, mulig å "kutte av" de nederste frekvensene for å utelukkende å avlaste høyttalere?
    Eller må høyttalerne spille fullrange hvis man ikke har subwoofer?

Noen som har fått hørt både M3 og den nye C390DD?, og vil dele erfaringer?
    Begge disse ligger jo i samme prisklasse, C390DD er også meget spennende da denne også har en enkel RK/EQ og bi-amp funksjon hvis jeg har forstått riktig.

Setter pris på tilbakemeldinger her.

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med NAD M3?

Hei

Det er vel flere her som har hatt M3 i hus?, noen som vil dele erfaringer her?
    Det jeg lurer mest på er denne "såkalte" bi-amp funksjonen, noen som har prøvd denne ut og opplever denne som bra?

Jeg forstår det jo slik at denne i bunn og grunn fungerer akkurat slik som det gjør på en receiver, man setter "crossover", høyttalerne spiller da det over og subwoofer det under. Men, fungerer bi-amp funksjonen også uten subwoofer?, kan man "kutte" frekvensene under crossover?, utelukkende for å avlaste høyttaler?, eller må høyttalerne spille fullrange hvis man ikke har subwoofer?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •