Hilken forsterker med airplay funksjon.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hilken forsterker med airplay funksjon.

Hei har noen spørsmål som dere her inne helt sikkert kan hjelpe meg med.

Har idag følgende anlegg: Yamaha RX-V863 Forsterker, Dynavoice F-6 EX 5.0 som høytaler pakke og XTZ W12 som subwoofer.

Først og fremst så er jeg veldig fornøyd med subwooferen, men ikke fult så fornøyd med resten, dette kan muligens ha noe med at jeg ikke er veldig erfaren på kalibering og føler ikke resultatet av autokaliberingen ble så bra. I tillegg er stuen veldig stor (10m x 8 m).

Har bestemt meg for og bytte ut forsterkeren fordi jeg ønsker airplay funksjonen og trenger gjerne en forsterker med bedre autokalibrerings funksjon.

Har dere noen forslag til en passende forsterker???

Er også åpen for og bytte ut høytaler pakken i forbinnelse med forsterker byttet dersom dere mener dette må til for og få et godt resultat i den store stuen! :???:

Setter STOR pris på alle tilbakemeldinger, siden jeg ikke er veldig erfaren på dette området. :neutral:

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stili83

Har idag følgende anlegg: Yamaha RX-V863 Forsterker, Dynavoice F-6 EX 5.0 som høytaler pakke og XTZ W12 som subwoofer.

Først og fremst så er jeg veldig fornøyd med subwooferen, men ikke fult så fornøyd med resten, dette kan muligens ha noe med at jeg ikke er veldig erfaren på kalibering og føler ikke resultatet av autokaliberingen ble så bra. I tillegg er stuen veldig stor (10m x 8 m).

Har bestemt meg for og bytte ut forsterkeren fordi jeg ønsker airplay funksjonen og trenger gjerne en forsterker med bedre autokalibrerings funksjon.

Er også åpen for og bytte ut høytaler pakken i forbinnelse med forsterker byttet dersom dere mener dette må til for og få et godt resultat i den store stuen! :???:

Setter STOR pris på alle tilbakemeldinger, siden jeg ikke er veldig erfaren på dette området. :neutral:
    her har du reciver med air play Pioneer VSX-LX55 Surroundreceiver - Sort pris på denne 6995,- også har du denne billige varianten Pioneer VSX-921 Surroundreceiver - Sort pris 2995,- ps hva er budsjettet ditt på ein reciver og eventuelt nye høytalere...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stili83

Airpaly får du på alle receivere ved å kjøpe Apple TV til en knapp 1000-lapp. Da får du alle Airplay funksjoner bl.a. overføring av bilde. Noe man ikke alltid får ved å kjøpe receiver med innebygget Airplay.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •