størrelse på forsterkarar

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

størrelse på forsterkarar

sånn eg har forstått er stort sett alle receiverar og forsterkarar 435cm breie. Og det er vel eit standardmål.

Men er det noko standard eller tommelfingerregel på høgd og dybde?
    Ser høgda varierer litt på store forsterkarar (toppmodellreceiverar og store effekttrinn) frå nett under 200mm til nett over 250mm, som eg har sett.
    Dybden ligg vel på +/- 45cm på dei fleste?

Grunnen til at eg spør, er at eg skal laga meg av rack, men må/vil laga det så lite som mogleg. Men vil fortsatt kunna setta 4 store komponentar i det, dersom det skulle vera nødvendig...

Målet er å koma på rundt 90cm breidde, under 50cm høgd, og så liten dybde som mogleg. Med 4 komponenthyller og senterht på toppen. Breidden vert ikkje noko problem, men er litt redd for å bomma på høgd/dybde...

Foreløpig er det desse komponentane som skal inn:
    Onkyo 435x198xca450mm (bxhxl).
    Ein eller anna effektforsterkar
    Mediaspelar og muligens bluray (om eg ikkje får det i same)
    Xbox 360
    Rikstvtuner
    Muligens sub amp til basshakersane

Pr. i dag får alt dette plass i Bohus tvbordet eg har i stova i dag. Priblemet med dette er berre at det er 180cm breitt. Finner ingen med ca. 90cm breidde.

Edit: Denne tråden burde kanskje vert flytta til DIY. Men sidan det konkret er størrelsen på forsterkarar eg lurer på, valgte eg å leggja den her. Flytt om ønskeleg...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    45x45 er en grei start. Da er det lett å lage platene, og du får grei lufting.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den frislev modulen spg grei ut, men eg vil helst ha den litt mindre. Og så var den ca. 5 000kr. for dyr...

trur eg får satsa på 45 dybde, 95 breidde , til saman (min 44 breidde pr hylla), og hyller på om lag 45cm høgde til saman. Kanskje ei på 25 høgd og ei på 20 eller noko slikt. (kjem ikkje til å ha 4 store forsterkarar. Skrik gjerne ut om det høyres galt ut Den vert open bak og trekt med høgtalarstoff foran...

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare husk at de fleste forsterkere trenger litt plass rundt seg, jeg har sett mange hvor produsent anbefaler opp mot 10cm både på sider og spesielt over.

Tror det som oftest går bra å plassere receiver/forsterker uten lufteåpninger på siden relativt tett mot sidevegger, men over bør det være litt plass, og spesielt jo større de er, ellers kan de fort bli alt for varme. Jeg villle lagt inn i allefall et par cm plass på hver side av receiver/forsterker.

Så hvis du har planer om å oppgradere til større receiver senere bør hyllen kunne plasseres lenger oppover (andre komponenter er sjelden veldig høye, og blir ikke så varme, så det bør jo gå bra).

Ellers har jo Elkjøp et billig alternativ (men er 105 cm bredde)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På sida er jo stort sett alle forstwerkarar lukka. Så der kjem eg ikkje til å laga mykje plass. Men på toppen børeg nok ha ei god "luftespalta". Trur eg må laga meg 2 høge og 2 lavare hyllder. Dei andre komponentane blir bra fvarme, men dei tar ikkje mykje plass.

Har no BluRay, ACRyan mini og RiksTV i same hylla. Ikkje ideelt, men det går greit. Brukar aldri alle tre samtidig heller...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •