Onkyo 608 + effektforsterker for fronter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo 608 + effektforsterker for fronter

Jeg kjøpte meg en Bryston 4B SST i går for å drive frontene mine, men min Onkyo 608 receiver har ikke pre out for effektforsterkere som storebrødrene. Jeg tror jeg må bytte ut receiveren for å få brukt effektforsterkeren optimalt, men kanskje det finnes en løsning jeg ikke vet om?

Hvis jeg må bytte receiver går jeg for Onkyo, 2000 kr prisforskjell på 709 og 809, er det verdt de ekstra kronene?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pepo
    Jeg kjøpte meg en Bryston 4B SST i går for å drive frontene mine, men min Onkyo 608 receiver har ikke pre out for effektforsterkere som storebrødrene. Jeg tror jeg må bytte ut receiveren for å få brukt effektforsterkeren optimalt, men kanskje det finnes en løsning jeg ikke vet om?

Hvis jeg må bytte receiver går jeg for Onkyo, 2000 kr prisforskjell på 709 og 809, er det verdt de ekstra kronene?
    Det er jo det,så lenge du ikke får brukt den 608'n du har

Hadde flesket til på en 809,hvis det er Onkyo du vil ha
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte kanskje pre out til zone 2 kunne funka?

Tror jeg venter på Onkyo 818 som er på vei, får innkjøpspris så tror ikke det blir noe dyrere enn 809. Med mindre 809 går på skikkelig billigsalg

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pepo
    Tenkte kanskje pre out til zone 2 kunne funka?

Tror jeg venter på Onkyo 818 som er på vei, får innkjøpspris så tror ikke det blir noe dyrere enn 809. Med mindre 809 går på skikkelig billigsalg
    Det gjør det nok ikke dessverre!

Pleier å bli noen knalltilbud ja,så det kan lønne seg å følge med litt ja!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •