Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
Hvis du blir klok på en lytterunde i et butikklokale... Tror det er lurt å handle et sted du kan angre - det trodde jeg og, men når du har montert alt, kalibrert etc skal det noe til å rive ned alt å ta en ny runde. På meg ble det salg av den gamle - greit med noe nytt veit du 8)

Og apropos det jeg har sagt om display problemer. Det har vært bra lenge nå men i dag så det slik ut (det skal stå Boxee og DDPLIIx Movie):
Tror jeg sender det til Yamaha support
En lytterunde i butikk gir meg nok en indikasjon om hvilken lyd/ receiver jeg foretrekker men nei blir ikke det samme som å koble det til hjemme. Testet NAD T757 mot Denon 3312 på Dali Zensor og der syns jeg best om NAD. Denon ble for myk i lyden for meg. Men om det blir NAD, Yamaha eller noe annet må tiden vise:-D

Mht. problemer med produktene ser det ut til å kunne skje for de fleste men det er heldigvis mange positive erfaringer. Må bare håpe på det beste og så koker det kort sagt ned til hvilken lyd jeg liker best på mine høyttalere:-D

Kjedelig med display problemene, blir vel til en del unødtvendig irretasjon. Håper det ordner seg