Pioneer VSX-LX55 og Klipsch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-LX55 og Klipsch

Var tilbud på soundgarden i helgen på Pioneer VSX-LX55 til 7000.
    I og med at jeg har en stund vært på jakt etter nye forsterker og ikke hadde så alt for mye penger til å bruke penger på dette måtte jeg bare slå til.
    Ser nå i ettertid når jeg leser gjennom forumet at dette kanskje ikke var så lurt alikevell.

Har planer om å kjøpe meg ett Par Klipsch RF-82 etterhvert å leser gjennom noen tråder at dette ikke er den beste kombinasjon med Klipsch?
    Når alt er handlet inn er planen at anlegget skal ha Klipsch RF82, RC-62, SA1550 eller A.Gallo A'Diva TI som jeg har fra før av til og bruke som bakhøytallere.
    Blir nok etterhvert og kjøpe ett Par Klipsch surroundhøytallere også når lommeboken strekker til.

Men kommer dette til og låte bra, eller har jeg kjøpt katta i sekken nå?
    Anlegget kommer til og bli brukt til alt mulig egentlig. Mye av både film, spilling og musikk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KjoTTbein
    I og med at jeg har en stund vært på jakt etter nye forsterker og ikke hadde så alt for mye penger til å bruke penger på dette måtte jeg bare slå til.
    Ser nå i ettertid når jeg leser gjennom forumet at dette kanskje ikke var så lurt alikevell.

Har planer om å kjøpe meg ett Par Klipsch RF-82 etterhvert å leser gjennom noen tråder at dette ikke er den beste kombinasjon med Klipsch?
    Når alt er handlet inn er planen at anlegget skal ha Klipsch RF82, RC-62, SA1550 eller A.Gallo A'Diva TI som jeg har fra før av til og bruke som bakhøytallere.
    Blir nok etterhvert og kjøpe ett Par Klipsch surroundhøytallere også når lommeboken strekker til.

Anlegget kommer til og bli brukt til alt mulig egentlig. Mye av både film, spilling og musikk.
    Det er mange på forumet som skriker høyt uten å ha hørt komboen klipsch/pioneer

Jeg har ikke prøvd lx 55 på 82, men har prøvd mange andre Pioneer, men generellt er de nyere klipschene rundere i kantene.
    MCACC er meget bra og vil uansett bidra til å gi et kanon lydbilde.

Er det mk2 klipsch du har? isåfall er denne særdeles oppgradert i hornet.
    Uansett vil oppsettet gi et knalldetaljert lydbilde, men for noen kan det bli for frempå, jeg derimot synes generellt det er bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke, men er disse jeg planlegger og kjøpe i nærmeste framtid.
    Hadde egentlig tenkt og få tak i et par bruke MK1.
    Men vist MK2 er det som må til for og få god lyd med denne forsterkeren må jeg vell spare en stund til og kjøpe disse istedenfor?

Er det stor forskjell på MKI og MKII?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke, men er disse jeg planlegger og kjøpe i nærmeste framtid.
    Hadde egentlig tenkt og få tak i et par bruke MK1.
    Men vist MK2 er det som må til for og få god lyd med denne forsterkeren må jeg vell spare en stund til og kjøpe disse istedenfor?

Er det stor forskjell på MKI og MKII?
    skal du mest bruke de til film er det ikke så merkbart i mine ører. Til musikk derimot, så kommer forskellene mere frem. Det er gjort en del endringer, kan lese mer om dette i "klipsch klubben" tråden, men bla er delefilteret endel forandret.

MK1 gir utrolig mye for pengene!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvordan gikk dette?

Har kjøpt nesten samme kombinasjonen, men er ett lite stykke fra å kople opp alt sammen. Så greit med noen meninger om det ble kræsj med denne komboen eller ikke

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •