Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
McIntoshen vil brambringe beiste som ligger i RF-7 ja, å det eneste som kan begrense basstrykket der er basselementene i RF-7, og det sier litt, for det holder stand ass:-D
Utover det, Hegel dac er meget gode dac'er og i dyrere prisklasser har du HD20 til 10K (samme som NAD M51), men er IKKE like god... Faktisk, ettersom hva jeg har lest og erfart, ganske stor forskjell på de. NAD er for øyeblikket kongen i prisklassen under, la oss si, 50K Det er ingen tvil ass... Men, kjør XLR-kabler fra dac til MA7000 (balanserte kabler). kimber cables, Vipera cables og mye annet kan anbefales, men Vipera og Kimber har jeg personlig veldig gode erfaringer med!

Utover det, så er vel RF-7 8 ohm? Så det kobles jo på 8 ohm likevel. Palladium'ene mine er 4 ohm, men de låter mye bedre koblet på 8 ohm inngangen.

Brigde'n mellom forforsterker og effektdel i MA7000 kan også byttes, for den lille ekstra forbedringen i lydkvaliteten Evt, går du for NAD M51, så har jo den volumkontroll, og kan brukes som forforsterker, koblet direkte til effektdelen i MA7000
ok! takk for info'n. Da regner jeg med at jeg går for NAD M51 dac å xlr kabler. blir en *******s dyr månde detta. først en svs så mcintosh så rf7 så nad'en å kabler.. LOL.. ta det litt med ro trur jeg.