Får ikke bilde lenger via Pioneer SC-LX85

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får ikke bilde lenger via Pioneer SC-LX85

Har installert en SC-LX85 med to videokilder - begge via HDMI (En HTPC og GET HDPVR). Dette har gått helt fint fram til i dag. Nå får jeg ikke opp noe bilde lenger på de to kildene. Jeg har prøvd de andre kildene også, og på H.M.G. får jeg nå opp et rosa bilde (bildet var tidligere sort med hvit skrift).

Ps: HTPC er koblet til HDMI 1 og GET til HDMI 2 - TV ut er koblet til HDMI control out.

Noen som har anelse hva som kan være galt? Frykter at den må inn på service. Noen som evt. har et sted å anbefale? Receiver er kjøpt desember 2011 via Soundgarden.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Funkypapa
    Har installert en SC-LX85 med to videokilder - begge via HDMI (En HTPC og GET HDPVR). Dette har gått helt fint fram til i dag. Nå får jeg ikke opp noe bilde lenger på de to kildene. Jeg har prøvd de andre kildene også, og på H.M.G. får jeg nå opp et rosa bilde (bildet var tidligere sort med hvit skrift).

Ps: HTPC er koblet til HDMI 1 og GET til HDMI 2 - TV ut er koblet til HDMI control out.

Noen som har anelse hva som kan være galt? Frykter at den må inn på service. Noen som evt. har et sted å anbefale? Receiver er kjøpt desember 2011 via Soundgarden.
    Det var da merkelig !
    Har du prøvd å resette den ?

Hvis ikke det hjelper,så er det vel bare å levere den inn til Soundgarden igjen det !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Ja, glemte å si at jeg hadde resatt den.

Blir nok en tur til soundgarden ja

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, glemte å si at jeg hadde resatt den.

Blir nok en tur til soundgarden ja
    Har du prøvd med en annen HDMI-kabel ?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Har du prøvd med en annen HDMI-kabel ?

Nei, har ikke det. Men rart om det skulle bryte sammen på samme tid på begge kanaler (HDMI 1 og 2).

Men det er verdt et forsøk.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, har ikke det. Men rart om det skulle bryte sammen på samme tid på begge kanaler (HDMI 1 og 2).

Men det er verdt et forsøk.
    Tenkte mer på den mellom receiver og TV !

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en helt ny Qed kabel. Jeg vil heller tro at det er de to andre som er av det billigere slaget.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •