Spørsmål YPAO kabel RX-V465 og RX-V471...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål YPAO kabel RX-V465 og RX-V471...

Jeg hadde Yamaha RX-v465, og har nå kjøpt Yamaha RX-V471. Jeg har klart å blande sammen kablene til de to, den kabelen som er for å koble til og stille inn lyden YPAO...Det jeg lurer på er om denne er akkurat identisk på begge disse modellene, så det ikke spiller noen rolle hvilken jeg bruker på den nye RX-V471 for å stille inn lyden? De ser så og si identiske ut, utenom at den ene er bittelitt bredere "åpning" på den dingsen en setter der en skal sitte...håper noen kan svare på dette? Er det noen som har RX-V471 evnt, og kan ta et bilde av den dingsen på kabelen, så jeg vet hvilken som er den rette? Eller om noen som har RX-V465 kan ta et bilde av den, det blir jo det samme...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Jeg hadde Yamaha RX-v465, og har nå kjøpt Yamaha RX-V471. Jeg har klart å blande sammen kablene til de to, den kabelen som er for å koble til og stille inn lyden YPAO...Det jeg lurer på er om denne er akkurat identisk på begge disse modellene, så det ikke spiller noen rolle hvilken jeg bruker på den nye RX-V471 for å stille inn lyden? De ser så og si identiske ut, utenom at den ene er bittelitt bredere "åpning" på den dingsen en setter der en skal sitte...håper noen kan svare på dette? Er det noen som har RX-V471 evnt, og kan ta et bilde av den dingsen på kabelen, så jeg vet hvilken som er den rette? Eller om noen som har RX-V465 kan ta et bilde av den, det blir jo det samme...
    Ingen som har RX-V465 eller RX-V471 som kan sende meg et bilde av den YPAO dingsen på kabelen, mikrofonen?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har RX-V465 eller RX-V471 som kan sende meg et bilde av den YPAO dingsen på kabelen, mikrofonen?
    Må da være noen her som kan hjelpe med dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må da være noen her som kan hjelpe med dette?
    Ikke meningen å mase...men er litt viktig jeg får klarlagt hvilken ypao mikrofon som hører til hvilken receiver....

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen? Må da være noen her som har en av disse to?

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei. jeg har og har hatt flere yamaha recivere. når det gjelder måle mic,n så er det hips om happ hvilken du bruker. det er jo uansett bare å prøve, du klarer ikke å ødelegge noe. lykke til :-)
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Frode
    hei. jeg har og har hatt flere yamaha recivere. når det gjelder måle mic,n så er det hips om happ hvilken du bruker. det er jo uansett bare å prøve, du klarer ikke å ødelegge noe. lykke til :-)
    Hvorfor står det da på nettet om YPAO micen for RX-V465 at den ikke er kompatibel med RX-V471?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor står det da på nettet om YPAO micen for RX-V465 at den ikke er kompatibel med RX-V471?

Når det gjelder utseende så er det bare å google begge to og trykke på bilder, ikke for at jeg ser så mye forskjell på dem..mulig jeg kan skimte at det er et yamaha merke på RX-V471 sin mic:-)

Men som det blir sagt her, du ødelegger nok garantert ikke noe..om det er riktig mic så skal det vel dukke opp på skjermen om at det er klart for å kalibrere:-)

Lykke til

Geir

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Når det gjelder utseende så er det bare å google begge to og trykke på bilder, ikke for at jeg ser så mye forskjell på dem..mulig jeg kan skimte at det er et yamaha merke på RX-V471 sin mic:-)

Men som det blir sagt her, du ødelegger nok garantert ikke noe..om det er riktig mic så skal det vel dukke opp på skjermen om at det er klart for å kalibrere:-)

Lykke til

Geir
    Jeg har prøvd å google bilder, hvor fant du bilde av RX-V471 YPA0 micen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •