tilbud på pioneer-susano-sc-lx90-surround

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tilbud på pioneer-susano-sc-lx90-surround

denne ligger nå på 29995,- under halv pris det er jo et kupp før , den største pioneer reiciveren før pris 64995,- legger også ved link her Pioneer Susano SC-LX90 Surroundreceiver - Sort høyglans
    ps dette er helge tilbud løp og kjøp folkens

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å FY F..N! Det var et sinnsykt tilbud!!

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Demomodeller som selges ut, men fortsatt et pent avslag :grin:

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Å FY F..N! Det var et sinnsykt tilbud!!
    +1

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Idiot Tilbud !

Hei

Må bare si meg uenig med dem over her, å betale 30.000,- for en totalt utgått receiver er reinspikka idioti! Ja, den har masse power, men "mangler alt" det nye som har kommet i senere tid. Både SCLX82/83 og SCLX85 ligger ikke så langt etter heller når det kommer til kraft. Tar man med i betraktningen at Pioneer heller ikke viser interesse for noe firmware oppgradering/oppgraderings Kit blir det bare enda værre. Begynner å bli noen år gammel denne nå.
    Denne skulle vært solgt for denne prisen for minst 3-4.år siden, da hadde det kansje vært et scoop, men idag er det som sagt ren idioti etter min mening.
    Her har Pioneer virkelig noe å lære av Denon som ihvertfall tilbyr sine "flaggskip kunder" oppgraderings muligheter, selv om heller ikke de er billig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Purolatino]Hei

Må bare si meg uenig med dem over her, å betale 30.000,- for en totalt utgått receiver er reinspikka idioti! Ja, den har masse power, men "mangler alt" det nye som har kommet i senere tid. Både SCLX82/83 og SCLX85 ligger ikke så langt etter heller når det kommer til kraft. Tar man med i betraktningen at Pioneer heller ikke viser interesse for noe firmware oppgradering/oppgraderings Kit blir det bare enda værre. Begynner å bli noen år gammel denne nå.
    Denne skulle vært solgt for denne prisen for minst 3-4.år siden, da hadde det kansje vært et scoop, men idag er det som sagt ren idioti etter min mening.
    Her har Pioneer virkelig noe å lære av Denon som ihvertfall tilbyr sine "flaggskip kunder" oppgraderings muligheter, selv om heller ikke de er billig.[/QUOTE

Enig i at den i utg pkt er for dyr, men da er det jo et veldig bra tilbud om man tenker på hva den blir solgt for. .

Lyden er jo i en særklasse på denne, og power er den vel få som følger opp..

Ang nettverksoppdatering er vel dette på min liste over ting Pioner virkelig burde ha fått implementert i receiverene, pluss inidividuell delefrekvens.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Zeke1983]
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Hei

Her har Pioneer virkelig noe å lære av Denon som ihvertfall tilbyr sine "flaggskip kunder" oppgraderings muligheter, selv om heller ikke de er billig.[/QUOTE

Enig i at den i utg pkt er for dyr, men da er det jo et veldig bra tilbud om man tenker på hva den blir solgt for. .

Lyden er jo i en særklasse på denne, og power er den vel få som følger opp..

Ang nettverksoppdatering er vel dette på min liste over ting Pioner virkelig burde ha fått implementert i receiverene, pluss inidividuell delefrekvens.
    Hei

Hva den blir solgt for? Med den veiledende prisen der tipper jeg antall solgte til lik null!
    Lyden i særklasse? Er vel noen helt ordinære B&O ICEpower moduler av gammel årgang som står i denne, ikke noe lyd i særklasse.
    Er også første årgang av MCACC også, begynner å bli gammel.

Hadde dette vært en stereoforsterker hadde dette tilbudet vært et scoop, men nå handler dette om en utdatert receiver, selv om den har enormt med krefter.

Også driter som sagt Pioneer langt i sine "flaggskip kunder", meg bekjent er det ikke kommet en eneste oppdatering til denne receiveren siden den kom på markedet, selv om det hadde vært mulig.
    På utenlandske forum kan man lese om folk som sliter med bugs på denne receiveren enda, som fortvilet ventet på firmware fra Pioneer.

For 30.000,- kroner er det veldig mye annet som er et bedre alternativ synes jeg. Man kan jo håpe at Pioneer kommer med en erstatning av denne siden de priser den "så aggressivt" nå, men jeg tviler.

Uansett, for dere som synes dette var et enormt godt tilbud, løp og kjøp!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,979
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Purolatino]
    Hei

Hva den blir solgt for? Med den veiledende prisen der tipper jeg antall solgte til lik null!
    Lyden i særklasse? Er vel noen helt ordinære B&O ICEpower moduler av gammel årgang som står i denne, ikke noe lyd i særklasse.
    Er også første årgang av MCACC også, begynner å bli gammel.

Hadde dette vært en stereoforsterker hadde dette tilbudet vært et scoop, men nå handler dette om en utdatert receiver, selv om den har enormt med krefter.

Også driter som sagt Pioneer langt i sine "flaggskip kunder", meg bekjent er det ikke kommet en eneste oppdatering til denne receiveren siden den kom på markedet, selv om det hadde vært mulig.
    På utenlandske forum kan man lese om folk som sliter med bugs på denne receiveren enda, som fortvilet ventet på firmware fra Pioneer.

For 30.000,- kroner er det veldig mye annet som er et bedre alternativ synes jeg. Man kan jo håpe at Pioneer kommer med en erstatning av denne siden de priser den "så aggressivt" nå, men jeg tviler.

Uansett, for dere som synes dette var et enormt godt tilbud, løp og kjøp!
    Det er jo flere ting som utgjør lyden selv om effektblokkene er standard b&o

Forsåvidt enig i det andre du sier.
    Men ang pris så er det jo tross alt et bra tilbud om man går utifra hva utalgspris tross alt er om utsalgsprisen er for høy er jo øye som ser!
    Flaggskipene til Pioneer, har meg bekjent ikke mere bug enn andre, og har vel stort sett lagt i toppen hva lyd angår!

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egentlig enig med deg, den er gammel og den er utdatert og dårlig med oppdateringer gjør den ikke akkurat mer atraktiv. Med tanke på hva man hadde fått for 30tusen idag så vil jeg ikke se på dette som et godt kjøp, du får jo en helt ny LX-85 og en heftig effektforsterker til samme pris

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Zeke1983]
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino

Det er jo flere ting som utgjør lyden selv om effektblokkene er standard b&o

Forsåvidt enig i det andre du sier.
    Men ang pris så er det jo tross alt et bra tilbud om man går utifra hva utalgspris tross alt er om utsalgsprisen er for høy er jo øye som ser!
    Flaggskipene til Pioneer, har meg bekjent ikke mere bug enn andre, og har vel stort sett lagt i toppen hva lyd angår!
    Blir litt feil gå utifra utsalgspris på en gammel vare som dette. Husker da de første flatskjermene kom, de kostet jo over 100tusen, tror ikke det hadde vært et godt tilbud for en av de idag til bare 50tusen Litt satt på spissen men var for å få fram poenget

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Det er sikkert ikke mer bugs med Pioneer sin flaggskip forsterker kontra for eksempel flaggskip forsterkeren til Denon, forskjellen er at Denon har kommet med firmware oppdatering/oppgradering som fikser bugsene fortløpende.
    De har også gitt sine kunder muligheter med oppgraderings Kit'er (bytte ut innmat), ved å levere dem inn, Pioneer har gjort absolutt ingenting, tragisk!
    Når man betaler disse 65000,- kronene dennne koster veiledende, da forventer man at produktet blir fulgt opp.
    Hvis Pioneer hadde gjort det, hadde disse 30000,- vært mer spiselig, her betaler man jo som sagt 30000,- for en utdatert og gammel receiver, og det synes jeg er bortkastet.

Ønsker mer enn gjerne en ny SCLX90 Susano velkommen, men denne det er tilbud på nå er utdatert i receiver verden, og 30000,- kroner er mye penger.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv hadde jeg mye heller lagt pengene i en surround prosessor og separat effektrinn (Hypex så klart!) framfor å kjøpe en dyr receiver som fort vil bli gammeldags. I den prisklassen synes jeg også produktene bør være modulbaserte slik at de kan oppgraderes. Her har mange å lære fra selskaper som Meridian, NAD, Classé osv.

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Selv hadde jeg mye heller lagt pengene i en surround prosessor og separat effektrinn (Hypex så klart!) framfor å kjøpe en dyr receiver som fort vil bli gammeldags. I den prisklassen synes jeg også produktene bør være modulbaserte slik at de kan oppgraderes. Her har mange å lære fra selskaper som Meridian, NAD, Classé osv.
    +1

Dette burde også Yamaha ta lærdom av, z11 er vel utdatert den også men ser den ligger ute til 50ish tusen.

Har hypex effekttrinn utenom subforsterkere?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hypex har flere effektrinn ja, men det er jo primært DIY. Hvis ikke du bygger selv, så kan du ordne med noen som bygger for deg. Da får du high-end til pølsepris. De nyeste Ncore modulene setter helt ny standard for klasse D og er vel omtrent så bra som det er mulig at en forsterker kan bli.
    NC400

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Hypex har flere effektrinn ja, men det er jo primært DIY. Hvis ikke du bygger selv, så kan du ordne med noen som bygger for deg. Da får du high-end til pølsepris. De nyeste Ncore modulene setter helt ny standard for klasse D og er vel omtrent så bra som det er mulig at en forsterker kan bli.
    NC400
    Hmm, kanskje jeg skulle prøvd bygge en forsterker engang, er det vanskelig? :P Ble det litt offtopic men Sender deg en PM jeg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •