Forsterker tips til mine B&W CM-8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker tips til mine B&W CM-8

Hei!!

Noen gode forsterker tips til mine B&W CM8?. Har den dag i dag nad c372 og synes den blir noe "slapp i fisken" med lydkvalitet og styrke. Noen gode råd?, pris maks 15.000. evt noen som har noe bra brukt?

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Hva med NAD C375BEE & C275BEE om du liker kombinasjonen NAD og B&W CM-serie. Ellers har du jo nye C390DD med romkorreksjon, denne forsterkeren har fått mye skryt. Andre alternativer kan jo være Harman Kardon HK990, også denne med romkorreksjon, Hegel H100, Cambridge 851A når den kommer, eller brukt Lyngdorf TDAI2200 eller brukt Hegel H200.
    Av disse ville jeg helt klart prøvd ut den nye digital forsterkeren til NAD, C390DD, med romkorreksjon skulle det være gode muligheter med å få "tweaket" bassen slik du liker den, og tilbakemeldingene er meget gode.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tony87
    Hei!!

Noen gode forsterker tips til mine B&W CM8?. Har den dag i dag nad c372 og synes den blir noe "slapp i fisken" med lydkvalitet og styrke. Noen gode råd?, pris maks 15.000. evt noen som har noe bra brukt?

hei

du kan prøve musical fidelity M3i kjempe forsterker på B&W

Active
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Ser posten er litt gammel men prøver meg likevel! Jeg har CM 9 og hadde de på Nad 218! Dette låt ræva om jeg må si det sånn! Fikk meg en brukt Electrocompaniet AW250R til 15 laken og Gud bedre for en flott lyd det er nå! Vil anbefale deg Electrocompaniet på B&W!
    B&W CM9
    B&W CMC senter
    SVS SB13-Ultra
    Marantz SR6010
    Electrocompaniet AW250R
    PS3
    Samsung 51" plasma 8000 Serie
    B&W P3

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stigln
    Hei! Ser posten er litt gammel men prøver meg likevel! Jeg har CM 9 og hadde de på Nad 218! Dette låt ræva om jeg må si det sånn! Fikk meg en brukt Electrocompaniet AW250R til 15 laken og Gud bedre for en flott lyd det er nå! Vil anbefale deg Electrocompaniet på B&W!
    Takker for tipset! Har nettopp bestillt CM9, hentes på fredag og kommer til å kjøre Cambridge 740 enn så lenge. Har vurdert EC som forsterker etterhvert og dette høres jo bra ut 8)

Active
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mcbeef
    Takker for tipset! Har nettopp bestillt CM9, hentes på fredag og kommer til å kjøre Cambridge 740 enn så lenge. Har vurdert EC som forsterker etterhvert og dette høres jo bra ut 8)
    Gratulerer med konge høyttalere Det dukker alltids opp brukte EC forsterkere!
    B&W CM9
    B&W CMC senter
    SVS SB13-Ultra
    Marantz SR6010
    Electrocompaniet AW250R
    PS3
    Samsung 51" plasma 8000 Serie
    B&W P3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder