Tilbakestille Pioneer SC-LX75

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Jokk3 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilbakestille Pioneer SC-LX75

Hei!

Jeg har kjøpt meg en Pioneer SC-LX75 Receiver å fikk den hjem i dag. Alt funket som jeg hadde håpet helt til jeg koblet til Mic'en å stilte inn høytalerne, da forsvant subben å lyden i høytalerne ble helt rar. Hvordan tilbakestiller jeg dette ?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jokk3
    Hei!

Jeg har kjøpt meg en Pioneer SC-LX75 Receiver å fikk den hjem i dag. Alt funket som jeg hadde håpet helt til jeg koblet til Mic'en å stilte inn høytalerne, da forsvant subben å lyden i høytalerne ble helt rar. Hvordan tilbakestiller jeg dette ?
    Hvis du spiller et stereo spor,så må enten fronter stå som "small",eller så må sub stå til "plus",for at suben skal spille med!

Hva mener du med at lyden ble "helt rar" ?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer Jokk3 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det vet jeg. Men hvordan setter jeg frontene på small igjenn ? De ble automatisk innstilt på Large da jeg satte i Micen.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jokk3
    Ja, det vet jeg. Men hvordan setter jeg frontene på small igjenn ? De ble automatisk innstilt på Large da jeg satte i Micen.
    Inne på menyen vel. Manuell oppsetting. Eller så setter du subben på modus PLUS (også inne på speaker setup menyen).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •