voicing på lyngdorf......

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active alphamale sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

voicing på lyngdorf......

Hei der!

Lurer på om det er noen der ute som har noen formening om de siste voicingene til Lyngdorf. Tenker da spesielt på party 1 og bass 1 voicing.
    Hvor merkbart er oppdateringene hos dere med disse "modusene" i bruk, er de brukanes i det hele tatt?

Og ikke minst, hvilke høyttalere er det der har hengende på Lyngdorfen.
    Venter i spenning da jeg lurer på om jeg skal prøve meg på noen av disse.
    Personelig bruker jeg neutral eller soft nå men det hadde vært gøy med litt trykk i bunnen når man har føling for det.

Ser også det har kommet en firmware 3.8 hva gjør denne?
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt DPA-1 i to år nå som fortrinn på minst 10 forksjellige forsterkere og høyttalere, og har aldri sett noen grunn til å endre Voicing, eller EQ...

Men det er jo bare å koble til PCen å prøve!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du!
    Skjønner. Jeg har nå oppdatert med nye voicinger i helga men har ikke hatt noe særlig tid til å gjøre meg opp noen lytteintrykk.

Det som er sikkert er at det er markante forskjeller på de ut i fra det jeg hittil har hørt. Hadde et lite ønske om litt mere pondus i nedre register og det kan vise seg at dette kan være veien å gå i mitt tilfelle.

Du virker fornøyd med dpa-1 siden du har beholdt den, men kan du beskrive noen av kombiene du har/har prøvd? og hva har du i dag?
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer også på om en sub nr 2 må prøves. selv om det strengt tatt kanskje ikke er nødvendig.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Voicer med enten Soft2 eller Music2 på mine Mentor8. Av og til må jeg på den som heter "Warm" også, men det er svært sjeldent.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •