Denon AVR 3312 fjernkontroll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR 3312 fjernkontroll

Jeg kjøpte meg igår en avr 3312 og er stooooor fornøyd så langt!8) Men jeg har ett spørsmål til dere med peiling som jeg ikke finner ut av på google.

Er det ikke mulig å kontrollere ting med fjernkontrollen til Denon om det ikke er lagt inn i "lista" av denon selv? får ikke kontrollere Dreambox'en eller TV med Denon kontrollen...

Noen som kan noen tips og triks om dette? eller må jeg sende mailer til denon og håpe de oppdaterer "lista" si med flere koder og merker?

Takk for all hjelp

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok skuffe, tidligere hadde Denon lærefunksjon på fj.kontrollene sine, men det ser ut til at de har fjernet dette. Du kan prøve å google etter en oppdatert liste, men jeg tviler på at Denon i det heletatt kjenner til Dreambox. Vurder heller en skikkelig universel fj.kontroll. De trenger ikke være dyre og er ofte langt bedre enn Denon sin.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har en harmony one, men den er jo tragisk! ufattelig treg å reagere når jeg skal justere volumet, endre kanal osv...

noen forslag til den beste uni fjernkontrollen jeg kan få tak i?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville absolutt anbefale Logitech Harmony One (alternativt 600 for en enklere en og 900 for en mer avansert en)

Edit: Så at du hadde en slik ja... Tregheter i reaksjon skal kunne stilles inn med oppsett i harmony software'n.
    --
    SA Mantra 60, SA Talent, Dali C1000, XTZ W10.16
    Yamaha RX-A2040, Samsung UE55F7000

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er det beste vet jeg ikke, men det er det jeg bruker, og det er et stort løft fra Harmony som jeg også har vært innom. Om du har en smart telefon eller tablet fra Apple (evt iPod Touch) eller med Android kan du bruke en app som heter iRule. Sjekk denne tråden: http://avforum.no/forum/av-gadgets/1...s-android.html
    Inngangspris for det du trenger ligger da på ca. 1500kr med lisens og en gateway. (boks som konverterer nettverk til IR eller andre signaler for styring) Gateway får du kjøpt her: iTach - Smart-Touch

Responstiden er noe helt annet enn hva du er vant til på Harmony, og programmeringsfriheten kan ikke sammenlignes. I tillegg er det støtte for 2veis kommunikasjon med apparater som har det. (f.eks receiveren din)

Om du vil se på dette tilbys det en 14dagers prøveperiode og receiveren din kan kontrolleres direkte på nettverket så du trenger ikke kjøpe noe som helst før du har sett på om det kan være noe for deg.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har en denon avr1912 som har en lik eller nesten lik fjernkontroll, den slår fint av mitt sony tv, gjorde ikke noe spesielt, det bare virket (tv kontroll raden nederst på denon fjernkontrollen kan slå på og av tv og skifte inngang på tv)
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •