Den egne HK-980 tråden...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Den egne HK-980 tråden...

HK-980 :

En fin Forsterker. Den driver store høyttalere, og fungerer fint til det meste. Jeg har selv HK-980 som jeg er meget fornøyd med. Jeg har et spørsmål om HK-980.

På " av-på " lyset, så lyte det i starten, men det gjør det ikke nå, fikk høre at dette skjedde på en annen en, men hvis jeg leverte den inn, så skulle jeg få den repparert, uten og betale noe. Har HK-980 vært ute på markedet lenge nå? Det må da være noe år det

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HK980 har vel vært på markedet 1-2 år vil jeg tro.
    Jeg hadde HK970 før men hadde mye problemer med den og fikk til slutt levere den tilbake. byttet da i HK980. Dette var vel tidlig i fjor.

Personlig synes jeg HK980 er bedre enn Hk970
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 65", Xbox One S, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-V 781, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One X, LG 65", Sonos, MediaPc, Chromecast

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bedda
    HK980 har vel vært på markedet 1-2 år vil jeg tro.
    Jeg hadde HK970 før men hadde mye problemer med den og fikk til slutt levere den tilbake. byttet da i HK980. Dette var vel tidlig i fjor.

Personlig synes jeg HK980 er bedre enn Hk970
    Hadde en HK980 i ett par måneder. Mye forsterker for pengene.

Newcomer Xito sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker HK 980 selv på XLS 12, liker den veldig godt å virker som den er meget kraftig i forhold til pris
    Det av/på lyset er vel bare en LED eller to. Hvem har sagt du kan levere den inn? Hvis du har mulighet til gratis reparasjon, så hvorfor ikke?

Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HK 980 er en meget potent forsterker, mulig best i sin klasse. Solgte den til fordel for surround til personen over meg her :arrow:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xito
    Bruker HK 980 selv på XLS 12, liker den veldig godt å virker som den er meget kraftig i forhold til pris
    Det av/på lyset er vel bare en LED eller to. Hvem har sagt du kan levere den inn? Hvis du har mulighet til gratis reparasjon, så hvorfor ikke?

Soundgarden har sagt det, og den blir levert inn. Dette er et kraftverk av et monster Hvilke forsterkere som i det heletatt kan sammenlignes? H/K er jo en egen klasse, hvem er komkurentene, synes det var en dårlig konkuranse av Lyd og Bilde og sammenligne den med NAD 326BEE. Jeg testet den også opp mot min gamle 326 og fant da ut at dette var en veldig dårlig test.

Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Soundgarden har sagt det, og den blir levert inn. Dette er et kraftverk av et monster Hvilke forsterkere som i det heletatt kan sammenlignes? H/K er jo en egen klasse, hvem er komkurentene, synes det var en dårlig konkuranse av Lyd og Bilde og sammenligne den med NAD 326BEE. Jeg testet den også opp mot min gamle 326 og fant da ut at dette var en veldig dårlig test.
    Jeg synes heller 356bee kunne vært motparten i den testen, for de stiller ganske så likt.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriko86
    Jeg synes heller 356bee kunne vært motparten i den testen, for de stiller ganske så likt.

Helt enig. Har en kompis som har en 356, vi testet den med Tannoy Revolution R3 og deretter kjørte vi de på min HK-980, HK-spile jo finere, og varmere

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •