Onkyo TX-NR609 manglende vokal på hodetelefon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-NR609 manglende vokal på hodetelefon

Hei,

Har nettopp kjøpt meg en Onkyo TX-NR609 som virker bra bortsett fra en viktig sak. Er det noen andre som kan teste dette på sin 609?*

Problemet er som følger: Jeg får ikke vokalen på filmen inn på hodetelefonene når kilden sender surround/dolby digital (over hdmi). De andre effektlydene og musikken er der. Det kan virke som om senterhøyttaler kanalen ikke blir med. Jeg hører vokalen veldig veldig lavt i bakgrunnen. Hvis jeg på kilden endrer til å sende stereo ut så går det bra.*

Onkyo endrer til stereo når jeg plugger inn hodetelefonene. Hvis jeg med høyttaler oppsett endrer til stereo kommer vokalen, så kun problem med hodetelefonutgangen. Har også prøvd andre hodetelefoner. Firmware er den nyeste. Har også prøvd en Reset av onkyoen(clear).*

Andre som har samme problem, eller tips? Før jeg returnerer den til Komplett (åpent kjøp). Hvis jeg returnerer den lurer jeg på overgang til Pioneer hvis dette er et standard Onkyo problem.

På forhånd takk for alle gode innspill.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Defekt enhet?

Snakket med serviceleverandøren og de mente det kunne være et defekt relé. Da blir det retur til komplett og så får jeg se om den nye er bedre. Litt styr å koble ned igjen... sukk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •