Pioner VSX-519V Reciver og sub problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer BC-sierra sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioner VSX-519V Reciver og sub problem

Hei.

har en Pioner VSX-519V Reciver som jeg benytter sammen med et par KX12 Fronthøytalere , en KEF IQ60 senter og en Dali 15 sub. Dette spiller bra men jeg har et problem.

Når jeg setter høytaler instillingene på forsterkeren til Smal så fungerer subben og alt bra. Men jeg vil at frontyene også skal ta noe av bassen så jeg testet med og sette de som Large og Senter som large men da virker ikke subben....

Kan noen være så snill og forklare meg hvordan jeg får dette til og fungere?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BC-sierra
    Hei.

har en Pioner VSX-519V Reciver som jeg benytter sammen med et par KX12 Fronthøytalere , en KEF IQ60 senter og en Dali 15 sub. Dette spiller bra men jeg har et problem.

Når jeg setter høytaler instillingene på forsterkeren til Smal så fungerer subben og alt bra. Men jeg vil at frontyene også skal ta noe av bassen så jeg testet med og sette de som Large og Senter som large men da virker ikke subben....

Kan noen være så snill og forklare meg hvordan jeg får dette til og fungere?
    Du må sette sub til "Plus" i stedet for Yes i "manuell speaker setup" !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer BC-sierra sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Du må sette sub til "Plus" i stedet for Yes i "manuell speaker setup" !

Tusen takk for hjelpen ble en helt annen lydoplevelse nå

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BC-sierra
    Tusen takk for hjelpen ble en helt annen lydoplevelse nå
    Det er bra:-D
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •