streaming!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: streaming!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

streaming!

hei sikert en og annen skrive lieif...8)

var på besøk oss et venne par av meg og sambo i går.. di brukte tvn sin kobla opp mot en nad 326bee og en "boks" hehe og en ipod tuch... som di brukte som fjern kontrol til alt ink tv, en samsung sak... fruas komentar da vi dro... hvordan i h***** funker det der jeg vil HA!!! "tenkt deg så enkelt en ipod dock og der er vi i mål " (hennes mening) hvordan funker dete? er det så enkelt som det virker som? hva trenger jeg? har en nad 372 og et sett cv xls 6 (til så lenge) + ipod tuch og dock hva mer trenger jeg? faren til frøkna som hadde montert så hu ante ikke hvordan bare at det funka... HJELP!
    og selfølgelig bak delen og fordeler... bruker i dag pcen sammen med spotify (dac er tiltenkt meeeeen )

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jan_m
    hei sikert en og annen skrive lieif...8)

var på besøk oss et venne par av meg og sambo i går.. di brukte tvn sin kobla opp mot en nad 326bee og en "boks" hehe og en ipod tuch... som di brukte som fjern kontrol til alt ink tv, en samsung sak... fruas komentar da vi dro... hvordan i h***** funker det der jeg vil HA!!! "tenkt deg så enkelt en ipod dock og der er vi i mål " (hennes mening) hvordan funker dete? er det så enkelt som det virker som? hva trenger jeg? har en nad 372 og et sett cv xls 6 (til så lenge) + ipod tuch og dock hva mer trenger jeg? faren til frøkna som hadde montert så hu ante ikke hvordan bare at det funka... HJELP!
    og selfølgelig bak delen og fordeler... bruker i dag pcen sammen med spotify (dac er tiltenkt meeeeen )
    Sikker på at det var boksen som også styrte tven?

Hu hadde ikke bare to forskjellige remote-apper på Touchen som styrte denne "boksen" og tven over nettverket hennes?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •