Litt hjelp med en Denon AVR 3312

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Litt hjelp med en Denon AVR 3312

Heisann.

Jeg er fortsatt ganske ny når det kommer til hifi-verdenen, derfor trenger jeg litt hjelp fra dere her inne.

Jeg har som sagt en AVR 3312.

Jeg kjøpte med en denon iPOD dock(ikke den trådløse). Når jeg bruker den inngangen så får jeg en tikkelyd hele tiden, dette skjer kun når jeg bruker docken. Har ingen kabler for å bytte og teste med, men høres det ut som det er noe feil med docken?

Når jeg bruker inngangen til dekoderen, så er lyden myye lavere på den enn på noen annen inngang. Jeg må skru til der jeg ellers hadde ligget i fosterstilling i et hjørne, for å få nok lyd. Hva kommer det av? Det har blitt sånn i det siste.

En annen ting som skjer er at når jeg skrur på receiver, dekoder og tv, trykker på "sat/cabl", holder seg der et par sekunder, men deretter skrur den seg over på "tv". Ikke noe problem i seg selv, men litt irriterende.

Siste ting! Av en eller annen grunn så får jeg ikke til å godta oppdateringer lengre. Det kommer opp på skjermen at oppdateringer er klare, men skjer ingenting når jeg trykker på "ok". Dette gikk helt fint før.

Håper dere kan hjelpe meg, og at alt dette skyldes min inkompetanse isteden for receiveren.

Martin!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg hadde satt veldig pris på litt hjelp hvis noen har forslag til hva dette skyldes.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •