Er min gamle NAD t744 levedyktig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er min gamle NAD t744 levedyktig?

Vel for omtrent en par uker sida flytta oppgraderings spøkelset inn, og etter litt koselesning her på avforum flytta jeg på høyttalerne mine så de faktisk bruker rommet og fant sweet spot, og det ble meget bedre det jeg har men jeg vil ha mer :-D

Hva jeg har nå:
    T 744 A/V Surround Sound Receiver - NAD Electronics
    og
    DALI CONCEPT 6

Er forsåvidt meget godt fornøyd med lyden, men hører jo at forsåvidt at diskanten ikke helt holder mål (som så mange sier om denne høyttaleren)

Som tittel nevner har jeg funnet pakka fra hifi klubben på zensor settet som ligger forsåvidt i kanten av hva jeg kan tillate meg og bruke, men hører også at dette settet gjør seg best med litt guffe ifra forsterker og lurer da forsåvidt om min gamle Nad ville dratt dette greit nok til jeg får meg råd til og oppgradere den og (så lenge som mulig :neutral: )

Eller så kan jeg jo gjøre som jeg først tenkte, kjøpe høytalere histen og pisten, men med den planen så skjedde det jo ikke noe på 4-5 år og ville ikke overasket meg om det skjedde igjen :P

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt samme "pakken" og vet det er en kombinasjon det går ann å leve fint med.
    Har hørt de største Zensor sammen med Denon 1912 og det hørtes veldig fint ut. Tror ikke NAD-en er noe svakere. Ellers så kan den vel også oppgraderes med en effektforsterker hvis det blir nødvendig.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja nettop derfor jeg eventuelt heller vil bruke 7000 på en effektforsterker og beholde min gamle reciever siden jeg mest sannsynlig burde opp i 10-12 tusen for og finne noe med litt futt i

Takk for svar var forsåvidt det jeg håpet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •