Onkyo TX-nr609 Hjelp meg..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo TX-nr609 Hjelp meg..

Hei.
    Jeg har et problem med lyd på denne her reciveren,jeg har koblet med hdmi fra samsung bd5500 player,men syntes at lyden er for dårlig,det står bare PCM i displayet,og når jeg trykker på display så kommer dette opp MCH PCM 7.1 og jeg har bare 5,1. jeg har også satt med en optical for og teste dette men ikke noe bedring.Hva er galt?? Ja jeg har lest bruker manualen flere ganger,er nok litt blond.Filmen jeg ser på er blu ray den nye transformers..er det ikke en auto knapp jeg kan trykke på??

Newcomer Snikkeren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må sikkert gå inn i innstillingene til blu-ray spilleren din og sette lyden til bitstream. Det måtte jeg gjøre på PS3'en for å få HD lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snikkeren
    Du må sikkert gå inn i innstillingene til blu-ray spilleren din og sette lyden til bitstream. Det måtte jeg gjøre på PS3'en for å få HD lyd.
    Takk for det hjalp mye bedre:-D lurer på vilken innstiller dere bruker der ute når dere ser feks på bare TV?? når jeg ser på tv fra altibox så ser jeg at det står pcm i displayet,men vilken innstilinger har dere på Reciveren??

Når jeg trykker på THX knappen så for jeg jo ikke noe Bass og kan eller ikke justere bassen der??

Er det noen andre triks dere har på lur så kom med det gjerne :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •