Nyhet Cambridge Audio : 551R "small size" receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nyhet Cambridge Audio : 551R "small size" receiver

Hei

Enda et nytt og spennende produkt fra Cambridge Audio.
    Cambridge er virkelig i vinden for tiden, et fint alternativ for dem med begrenset plass i racket.

Lurer på om denne har krefter nok til å drive B&W CMC senterhøyttaler og B&W CM1 bakhøyttalere. Et spennende produkt ihvertfall.

Folk som har hatt muligheten for å høre og teste denne receiveren må mer enn gjerne dele dette her :-D

Et mulig godt alternativ for dem som setter stereo høyest og likevell "ønsker muligheten" for surround, er jo å kombinere den integrerte forsterkeren 840A sammen med denne, og la den integrerte forsterkeren ta seg av stereo og fungere som effektforsterker i surround.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er vel den jeg linket til da jeg klaget over at Cambridge sine receivere ikke var å finde på klubben, godt å se de har tatt til fornuft.
    Synes denne er lekker jeg, hvorfor skal alle receivere være på størrelse med en flyttekasse?

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Ja, det er vel den jeg linket til da jeg klaget over at Cambridge sine receivere ikke var å finde på klubben, godt å se de har tatt til fornuft.
    Synes denne er lekker jeg, hvorfor skal alle receivere være på størrelse med en flyttekasse?
    Hei

Det stemmer det, sendte faktisk en mail til dem om denne ville bli å finne i derers sortiment. Flott at dem har tatt denne inn i sortimentet deres.
    Ser fram til at det kommer noen tester av denne.

Azur 551R 7.1 HDMI AV Receiver - YouTube

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •