Yamaha RX-V1800 subwoofer problem..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V1800 subwoofer problem..

Hei!

Har nylig fått min rx-v1800 som jeg kjøpte av en her inne på forumet.
    Gikk ifra en rx-v663 som jeg har eid i 3.5år nå og har vært meget fornøyd med.
    Har nå fått satt opp reciveren, koblet til 7.2 oppsettet mitt og skulle nå sette meg ned for å teste ut det nye "beistet"
    Men noe som jeg la merke til veldig fort var at jeg ikke fikk lyd i suben bak sofaen min.. tenkte først at jeg hadde koblet kabel til sub2 feil så da tokk jeg en liten kikk bak på reciveren. Jepp! det hadde jeg gjort. hadde koblet den til multi ch input (subwoofer). Men når jeg prøvde å finne en sub utgang til på pre out så fant jeg ingen!? Trodde nå det skulle være 2x outputs til sub på 1800 når det er det på en spinklere model som 663? Er det noen mulighet for å få brukt sub inputen på multi ch hvis man gjør noe på instillingene? (gjøre det om fra input til output altså).

Takker for alle svar!

mvh
    Steamy

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kun ein sub utgang på 1800. Du må eit y-ledd for å splitte signalet..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok.. skuffende av yamaha og ikke ta med 2sub utganger når faktisk 663 har det!

Men er det noen som kan anbefale meg en Y-splitt? Bruker en signal kabel ifra Monster cabel til suben. lurt å holde seg til samme merke eller er det ett fett?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •