hjelp til ny kone venlig forsterker... :/

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til ny kone venlig forsterker... :/

hei madamens gammle nad t744 kuta dønn i dag eter mange år med morro tingen er hu hater fancy knaper og lys spiller ikke spec høyt lenger "film volum" og mye musik... krava er som følger still ren lite med duppeditter & fancy shit og må kune drive cerwin vega xls 6 x2 og senter må ha 1/min2 ut hdmi og kan være brukt... (jeg heler til en brukt nad men andre forslag?) maxs budsjett kan hu få no sånt til 3000? +-

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    yamaha sine receivere er vel (sikkert ikke alle som er enige , men) noe av det best utstyrte til prisen. Kjøpte 667 for 1 år siden til 2500 på jule tilbud hos elkjøp. 5 hdmi inn ( 1 i front) og 1 ut ( audio return støtte). PRE OUT (som var viktig for meg) helt grei å sette opp med hurtig knapper for film , musikk ,tv titting osv.
    Årets har også usb i front samt nettverks inngang.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm så jo ikke dom ut i det helle tatt... hvordan er cv oppsetet hennes para med yamaha a? må man på med effekt amp? er jo ikke no u pris på den heller altid + med flere hdmi...( audio return støtte) hva vil dete bety?? hehe...

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror heller den yamahaen kommer til å slite med å drive de CV'ene, og ville heller surfet på brukten og sett etter noe der

Hva som passer, og ikke passer vet jeg ikke, men min far sammkjørte en gammel H/K modell med et par cv'er, skal sies at de var veldig gamle.

ser det er mange som kopler nad med cv å er fornøyd med det. så om du er heldig så er det kansje en kupp på finn.no eller torget her på forumet.

mvh

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_m
    hmm så jo ikke dom ut i det helle tatt... hvordan er cv oppsetet hennes para med yamaha a? må man på med effekt amp? er jo ikke no u pris på den heller altid + med flere hdmi...( audio return støtte) hva vil dete bety?? hehe...

audio return:
    at den samme ( den ene) hdmi inn i tv, kan sende lyd tilbake til receiveren så du kan nyte film / konserter osv fra stereo uten at du må koble opp ekstra phono kabler til receiver for dette(tror tv må støtte det også)

Nå har jeg 2 stk rotel 'blokker' jeg bruker på mine høyttalere, så jeg så ikke så nøye etter på høyttalerene dine, men en yamaha kanskje og en rotel blokk
    om du snubler over det brukt , burde rokke kåken..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm har ikke tenkt over det... i verste fall blir det budsjett sprekk i hennes fåvør... med effekt forsterker... ser at xls 6 skal/burde ha min 50w stk... men hva med senter?

Newcomer veggis96 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte forsterkere er det både mye bra og mye dårlig av, jeg var heldig med min som jeg fikk kjøpt kjapt,brukt og billig Nad eller denon kan det være bra å gå for

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Rotel rb 980 kjøpte jeg ny når jeg var, tja 17-18 år sikkert. sammen med dali 710 og en onkyo integra cd spiller .
    Nå er jeg 36 og den (980), og rotel 960 som jeg kjøpte jeg brukt brukt av en kar i Sætre for mange mange år siden,har aldri hatt noen feil.. Cd spilleren ga seg for mange år siden, synd for den var en fin spiller :-)
    Men jeg vil tro at brukt her ,og sikkert på hifi sentralen sitt forum er fra nokså likanes folk som tar vare på utstyret sitt.
    Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •