Tips og Triks til Onkyo 609?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips og Triks til Onkyo 609?

Hei,

Etter mye frem og tilbake, både her på forumet og fra stol til stol i butikker og hos kompiser, klarte jeg til slutt å bestemme meg for ett oppsett av høyttalere og forsterker.

Mitt valg falt på:
    Onkyo 609 + Jamo 606 pakken (uten sub). - Så langt er jeg meget fornøyd!

Fordi dette er min første hifi-pakke noen gang, har det dukket opp noen spørsmål:

1. Hvilken modus pleier dere høre musikk med? Pure-Audio? Direct? Stereo?
    Jeg la merke til at det er fler innstillingsmuligheter i "Stereo" enn i "Pure Audio" eller "Direct". Allikvel har jeg funent megselv trykke tilbake til "direct" hver gang jeg setter på musikk.

2. Jeg har ikke kjørt den automatiske kalibreringen ennå, men regner med dette er nokså enkelt? Noen som har noen tips eller triks til andre innstillinger man bør sette?

3. Muligens jeg burde ta høyttaler spørsmål på høyttaler siden, men kan jo prøve meg på ett lite spm her inne.
    Dere som har Jamo, setter dere dem slik at den innebygde bassen på siden står mot hverandre (med tv benken imellom), eller fra hverandre (ut i rommet).

4. Finnes det noen side som viser utviklingen (nye features og slikt) i nyere firmware?

Mvh
    Kenneth

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Angående firmware fant jeg denne siden:
    Firmware Updates : Notice of Firmware Update for TX-NR609 | ONKYO Asia and Oceania Website

Dersom noen andre også lurer!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •