Noen tips om en receiver med nok krefter i grei prisklasse.. Nytt eller brukt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen tips om en receiver med nok krefter i grei prisklasse.. Nytt eller brukt.

Heisann... Etter en periode hvor jeg har hatt ett alt-i-ett-anlegg på stua etter kjøp av ny leilighet og at jeg ville ha det minimalistisk... Er jeg nå lei av minimalt med lyd Går derfor i gang med leting etter en kurant receiver som kan håndtere mitt oppsett av høyttalere... (Solgte heldigvis ikke høyttaleroppsettet når jeg solgte receiveren.)

Det består av:

Jamo Classic 10, fronter,
    Jamo, hmm.. Har den ikke her foran meg nå, men i samme serie, en 7.2 muligens?
    Jamo Classic 8, bakhøyttalere..

Vurderer både nytt og brukt, men den må nok ha litt krefter. Forrige receiver jeg benyttet var en Pioneer VSX-1015, som gjorde en meget grei jobb. Nå bytter jeg også snart tv, til Samsungs 64", og i samme slengen setter jeg også da opp oppsettet.

Det er jo hdmi som er greia, slik at en kjøre alle kilder fra receiver og en opp til tv nå... Da blir en vel å måtte få tak i en som har plass til hd-pvr,blue-ray, og, pc/en eller annen konsoll.. Skulle vel gjerne hatt en som det kunne kjøres film gjennom via usb også(da også i mkv-format), da jeg har to-tre store eksterne harddisker med slikt...

Så hva er på markedet nå nytt som ikke koster så alt for mye, evt brukt som har det en behver tro? Alle innspill mottas med takk

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da det kom så mange forslag inn her, så leste jeg litt her og der, og landet på en ny Pioneer VSX-921.... Var inne på elkjip kl 07 i dag og plukket opp en... Og det sykeste er at de hadde ETT stk av det produktet i butikk som de hadde en meget fin pris på... Vel, den ble iallefall min... Nå skal det minimalistiske elt-i-ett-anlegget ut av stua, og tilbake til det gamle oppsettet... Nå er jeg glad jeg aldri solgte høyttaleroppsettet når jeg skulle gå for clean look... For den looken er grei, men passe lei av papplyd

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •