Trenger litt hjelp ang valg av receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger litt hjelp ang valg av receiver

hei!

jeg har nå fått overtatt et par høyttalere, dynavoice challenger m65, og en gammel forsterker som desverre fungerer litt når den selv vil. Så tenkte da å skaffe meg en ny receiver. har tittet litt både på denon nad og pioneer,

da VSX-1021, t748 og avr 2312.
    Problemet er at jeg ikke kan noen verdens ting om dette, bare tittet litt på pris, og etter noen år som mekaniker er vel ikke hørselen der heller, så ørsmå forskjeller legger jeg vel sikkert ikke merke til.

skal koble til tv, bd, xbox og gjerne tilgang til wifi, evt nett med kabel, usb dab+ er jo kjekt å ha når fm forsvinner, og evt ved et senere tidspunkt noen andre høyttalere. (Får duge med det jeg har nå først)

er disse modellene jeg har tittet på greie nok, eller er jeg helt ute å kjører?

Stian

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Yamaha?

Yamaha RX-V2067 til 6990,-

Denne har tilkobling for internett med kabel og dermed internettradio som er bra å ha når FM båndet er borte som du skriver.

Har den selv og kan trykt anbefale den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for tipset skal titte på den

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    usj, Siden jeg kan null og niks om detta Syntes jeg det er vrient å velge og vrake :S Fått en kjempetilbud på pioneer sin VSX-1021, og nad`en ligger jo i samme prisområdet, Yamaha`en ble litt dyr igjen muligens.. sukk. er det noe spesielt stor forskjell på alt dette egentlig?

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp gått gjennom samme øvelse som du holder på med nå. Jeg hadde fra før en Pioneer av litt eldre årgang som jeg solgte. Vurderte meget sterkt å kjøpe en ny Pioneer da jeg var fornøyd med den, men så kom Elkjøp med et søndagstilbud på Yamaha RX-A810 til kr 4999 så jeg endte opp med å kjøpe den. Den fungere veldig bra så langt. Den har tilstrekkelig med hdmi innganger, kunne kanskje ønksket meg noen flere optiske innganger.

Legger med en lenke så kan du se på den.

Yamaha 7.1 receiver RX-A810 (sort) - Elkjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •