Soneforsterker eller sonos

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Soneforsterker eller sonos

Hei . Driver å bygge hus . Skal soneinndele musikken i flere rom . Har koket ned i to alternativ . Enten løsning alla sonos . Hvor jeg plasserer soneforsterker i hvert rom , og trekker kabler til høyttalerne i rommet . Eller en sentral plassert soneforsterker , og trekker alle høyttalerkablene herfra . Uten å legge ord i munnnen , så syns jeg sonos er relativt dyrt . Noen som har gode tips og råd for dette ?????

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, Sonos er dyrt. Fordelen med Sonos er brukervennligheten, oppgraderingsmuligheten, bakoverkompabiliteten og servicen. Det er enkelt å sette opp, enkelt å bygge ut med flere soner, alle nye produkter de kommer med fungerer med alt av det gamle og har du problemer så har de en eksemplarisk service. Skal du få ned budsjettet, så har jeg ville gått for en multisone-forsterker, og igjen koblet en passiv Sonos-enhet(Sonos ZP90, Sonos Connect) på denne. Da vil du ha Sonos på alle sonene, samt du vil ha muligheten for å kunne koble til en ny Sonos-enhet en plass om du skulle ønske det i framtiden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •