Sony DA1200ES bakhøytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony DA1200ES bakhøytalere

Da har jeg et lite problem jeg vil dele med dere her på AVforum, og håper så klart på litt hjelp med å løse det også

Nå har det seg sånn at jeg har en Sony DA1200ES som jeg ikke får bakhøytalerne til å funke på. Har to fronthøytalere, en subwoofer og to bakhøytalere i merket polkaudio. Når jeg går inn på menyen på forsterkeren der man kan velge hvilke høytalere man har koblet inn, så står front høytaler på LARGE sub på YES sourround på NO. Problemet er at når jeg kommer til sorround back så er det grått lys istede for hvitt og kun to instillinger, NO og BI-AMP. Det som er problemet er at sorrounden fungerer fint med bakhøytalerne satt på BI-AMP, men de spiller alt for høyt, så de overdøver frontene. Noen som har forslag til hva som er galt?

Har koblet fronthøytalerne til FRONT, og bakhøytalerne til SUR BACK.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    du har sikkert funnet ut av dette nå, men kan jo svare bare for å være sikker. Ville koblet bakhøytallerene til surround utgangene. Ikke sur back. så lenge du kjører 5.1 og ikke 7.1. også kan du jo også stille opp db på level settings på høytallerene i reciever menyen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •