Receiver til Dali Fazon LCR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Receiver til Dali Fazon LCR

Sitter med en eldre HK AVR 3550 som har begynt å skurre\støye på høyre høyttaler utgang. Vil derfor bytte denne ut og samtidig få ny og bedre funksjonalitet.

Har foreløpig 2 Dali Fazon LCR og en sub er på vei. Senter og surround kommer senere og vil mest sannsynlig bli 1 Fazon LCR og 2 Fazon SAT.

Hvilken receiver ville dere valgt til dette oppsettet? Hvor mye effekt krever Fazon høyttalerene?

Vil gjerne ha mulighet for Airplay og streeming.

Har sett litt på Onkyo TX-NR609, Pioneer VSX-921 og Denon AVR 1912.

Er jeg helt på tur eller finnes andre (bedre) kandidater i samme prisklasse?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av firefighter
    Sitter med en eldre HK AVR 3550 som har begynt å skurre\støye på høyre høyttaler utgang. Vil derfor bytte denne ut og samtidig få ny og bedre funksjonalitet.

Har foreløpig 2 Dali Fazon LCR og en sub er på vei. Senter og surround kommer senere og vil mest sannsynlig bli 1 Fazon LCR og 2 Fazon SAT.

Hvilken receiver ville dere valgt til dette oppsettet? Hvor mye effekt krever Fazon høyttalerene?

Vil gjerne ha mulighet for Airplay og streeming.

Har sett litt på Onkyo TX-NR609, Pioneer VSX-921 og Denon AVR 1912.

Er jeg helt på tur eller finnes andre (bedre) kandidater i samme prisklasse?
    Hei!

Er du fornøyd med Fazon LCR? Hvordan er oppsettet ditt i dag, har du supplert med LCR senter og Fazon SAT bak?

Hvilken forsterker bruker du til å drive dem?

Selv ser jeg på den nye Harman/Kardon 577 i hvit til å drive LCR fronter og SAT bak

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville enten gått for å lagt litt mer penger i det eller venta til en større modell kom på tilbud, ellers ville jeg valgt Onkyoen! :grin:
    Og om du ikke var fornøyd med den hadde jeg prøvd Pioneeren! ;-)

Denon må du legge mer penger i for å få samme effekt mm. men det er min mening!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •