Student-budsjett receiver med pre-out - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 37 av 37
    Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av adiviking
    Tjaaehh.. Vil få det så billig som mulig, siden den receiveren skal i fremtiden bare bli brukt til å drive bak og senter, front får effektforsterker etter hvert.. Så vil heller betale 500-1000 ekstra for effektforsterkeren

Trenger ikke 3D, er nok litt til før jeg får råd til det

Får ta en dag fri, så drar jeg innom oslo Noen ideer hvilke butikker jeg bør stikke innom unntatt hifi-klubben?

Blir mer og mer innstilt på den yamahaen

Er denne harman kardon noe å betale 250kr mer for?
    Harman/Kardon AVR255, 7.1 Receiver 7x50 w, HDMI 1.3, EzSet m/målemic - Netshop
    nei gå for yamahaen , har også hadt harman kardon avr 255 men byttet den ut for yamaha rx-v 765 , det er ein helt utrolig reciver som passer til nesten alle slaks høyttaler merker

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle bestille den i dag, så var den borte.. Finner den ikke i andre butikker heller "/ Skal jeg gå for HK da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle bestille den i dag, så var den borte.. Finner den ikke i andre butikker heller "/ Skal jeg gå for HK da?
    Enten går du for den HK-receivern eller så går du for Yamaha RX-V767 receiver - Elkjøp

Men yamahaen er over budsjettet. NB. husk å sjekke godt om HK-receivern har pre-out da.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så ut på bilder som HK hadde det. Får eventuelt vente med yamahaen til jul, kanskje prisen går ned, eller blir et bra tilbud på den

Newcomer Gaute7 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke god erfaring med brukte ting, så satser heller på noe nytt. Den yamahaen 747 koster 4000 på elkjøp, blir litt mye.. Men hva med den Onkyoen som er på tilbud på lefdal nå? Den har en line out, og en pre-out ?

Eller hva med DENON AVR-1612 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben ? Kan man koble til effektforsterker som skal drive frontene til denne pre-outen?
    Jeg har kun gode! Alt utenom front høytalere samt kabler har jeg kjøpt brukt! Her på AVtorget!

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei igjen kjøp denne da Yamaha AMPLI TUNER 3D RX-V671 - SVART kjøp billig sammenligne pris tilbud , da får du ein som er bedre enn 765 + billigere å gratis levirng har dem og 3750kr for ein yamaha rx-v 671 er veldig billig 7x90 watt i 8ohm

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke kjøpe brukt? Ligger mange gode Surrerundt forsterkere på brukten som har romkorreksjon og alt du trenger til en rimelig penge. Selv plukket jeg opp en Yamaha RX-V1800 her om dagen for snaue 3000kr.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leser at du er skeptisk til/ikke har erfaring med brukt, men jeg anbefaler deg å kikke på det. Som en del andre her er inne på, en brukt 765 eller 767 gir deg det du spør etter og er rimelig. Og ikke minst så er det meget velprøvde saker slik at du ikke vil ha noen problemer med å skaffe deg tips, triks og råd når du skal sette den opp. Det gjelder for så vidt det meste av kurrante merker. Det er det som er genialt med entusiastforum

Et annet moment med å kjøpe brukt er at om du holder deg til kjente og kurrante merker vil du lett kunne selge varene igjen, uten å tape noe særlig på det. Og da blir det lettere å prøve noe nytt om fristelsen skulle komme. Og det pleier å skje

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æh, skal ikke være lett dette her.. Har sett litt på brukt, men finner bare gamle receivere som ligger litt bak dagens teknologi. Skal jeg kjøpe noe så vil jeg både ha garanti og noe som er tilpasset ITen vi har i dag - noe jeg synes er verdt 500/1000kr ekstra. Men tror at jeg går får den HK'en hvis det ikke kommer noen fete tilbud før jul : ) Så får jeg håpe jeg ikke angrer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo viktig at du har go-følelsen på det du skal handle, er jo halve moroa det Følg med på brukten og ikke minst på søndagstilbudene til Elkjip.no, der dukker det opp bra tilbud fra tid til annen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æh, skal ikke være lett dette her.. Har sett litt på brukt, men finner bare gamle receivere som ligger litt bak dagens teknologi. Skal jeg kjøpe noe så vil jeg både ha garanti og noe som er tilpasset ITen vi har i dag - noe jeg synes er verdt 500/1000kr ekstra. Men tror at jeg går får den HK'en hvis det ikke kommer noen fete tilbud før jul : ) Så får jeg håpe jeg ikke angrer
    Men den Harman Kardon AVR255 receivern koster ca 3750kr. Det må være bedre å legge 250 kroner til på bordet for å få en Yamaha RX V767 på elkjop.no. Det vil du ikke angre på.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke et ordtak som heter: Det første forslaget er ofte det beste
    Primare SPA 23 - SA Explorer Master - XTZ 12.16

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mpx.no har timetilbud på lyd og bilde fra 23:00-24:00 i dag... Kanskje det kommer noe fett der

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gå får det du føler selv , harman kardon avr 255 er ein bra reciver , den er i hvertfall utrolig strømsterk , og har ikke problemer med og drive høyttalere som , er ganske store faktisk

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det en yamaha rx-v767 på søndagstilbud på elkjøp til 2999 Gleder meg til å få den !

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan skrive opp en liste med anbefalte revicere i prisklasse rundt 2000 kjøpt brukt?

Trenger som trådstarter også en med utgang for effektforsterker og min. 4 hdmi-innganger. Stiller ikke så høye krav ellers. Sitter på finn og leter, men vet ikke helt hva jeg skal se etter, så noen konkretre tips om modeller hadde vært utmerket!

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det en yamaha rx-v767 på søndagstilbud på elkjøp til 2999 Gleder meg til å få den !
    Gratulerer med handelen. Du har handlet deg en meget god reciver til en meget hyggelig pris.
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •