HK Signatur 1.3 opp i mot Electra 946

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HK Signatur 1.3 opp i mot Electra 946

Lurer på om en effekt forsterker av signatur 1.3 vil kunne dra electraene? Behøver ikke og dras fullt ut , men burde ha litt krefter vel ? Hvilken forsterker ville dere anbefale på disse høytalerene uten at det koster skjorta.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet jeg ikke hvordan HK 1.3 sine oppgitte 100w er i forhold til Primare sin 100 watter. Primare A30.1 har jeg hatt på mine og den funket for så vidt greit helt til det skulle spilles høyt, men da strakk den absolutt ikke til. Skal du slippe billig unna kommer du vel ikke utenom de evigomtalte Emotivaforsterkerne. Prøvde XPA-3 her hjemme for en stund siden og syns det var helt ok, i hvert fall til prisen.

Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert emotiva 3 kanals forsterkeren, men er ikke så lett og finne disse brukt. Er en her på forumet som skal selges men den må sendes og koster nok. Får se om det dukker opp noe i nærheten.

Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Nå vet jeg ikke hvordan HK 1.3 sine oppgitte 100w er i forhold til Primare sin 100 watter. Primare A30.1 har jeg hatt på mine og den funket for så vidt greit helt til det skulle spilles høyt, men da strakk den absolutt ikke til. Skal du slippe billig unna kommer du vel ikke utenom de evigomtalte Emotivaforsterkerne. Prøvde XPA-3 her hjemme for en stund siden og syns det var helt ok, i hvert fall til prisen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •