dj-mixer!?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: dj-mixer!?

Newcomer Ruben96 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

dj-mixer!?

har dere tid,å se lit på det her?

synes det ser så morsomt ut med en dj-mixer, så skulle gjerne gitt det et forsøk! men, har ikke peiling på mixere i det hele tatt. har forstått det kan være lurt å ha minst 4 kanaler, to front og to subb.

hadde sett pris på om det var noen her på forumet som har peilig på hva type mixer det hadde vært lurt å kjøpe, trenger for all del ikke noe proff greier, men lit kvalitet er alltid bra. budsjett ca 1500-2500. brukt eller nytt spiller ingen rolle. amp crown 4002 og ht clsc 215.

så lit på denne

Denon DN-X120 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Behringer VMX-100 Pro jeg ikke har bruk for. Den er lite brukt, kun hatt den hjemme til å regulere volum til en passiv sub. Veldig enkel å bruke.

BEHRINGER: VMX100

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei. tror du har missforstått litt ang. dj miksere. Antall kanaler betyr ikke hvor mange høytalere eller subber man kan koble til. det betyr hvor mange INputs du har, altså hvor mange cd spillere/data/mp3 spillere osv du har mulighet for å koble til mikseren.

Hvis du aldri har prøvd Dj`ing før, anbefaler jeg deg å kjøpe en billig og enkel mikser. for eksempel : Stanton SMX-202 DJ-Mixer ( Stanton SMX-202 DJ-Mixer - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning )

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bruker123
    Jeg har en Behringer VMX-100 Pro jeg ikke har bruk for. Den er lite brukt, kun hatt den hjemme til å regulere volum til en passiv sub. Veldig enkel å bruke.

BEHRINGER: VMX100

er den til salgs? :P

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paalpj
    hei. tror du har missforstått litt ang. dj miksere. Antall kanaler betyr ikke hvor mange høytalere eller subber man kan koble til. det betyr hvor mange INputs du har, altså hvor mange cd spillere/data/mp3 spillere osv du har mulighet for å koble til mikseren.

Hvis du aldri har prøvd Dj`ing før, anbefaler jeg deg å kjøpe en billig og enkel mikser. for eksempel : Stanton SMX-202 DJ-Mixer ( Stanton SMX-202 DJ-Mixer - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning )

åja, så det e sann det e. men vil ha noe med grei lydkvalitet, har mine tvil om at en mixer til under tusenlappen, er så god kan gjerne gå opp et prisnivå. med tanke på at jeg vil ha noe som spiller bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •