Hungrig på effekt!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hungrig på effekt!

Hei, jeg har et 5.1 system som består av Klipsch RF-82 mk2, RC-64 mk2, RS-62 mk2 og e SVS PB12 NSD. Til å drive dette har jeg en Yamaha RX-V3900 reciver.

Har lenge tengt på mer guffe enn det yamahaen kan levere. Funker jo helt greit til å høre på musikk til moderat volum og lignende men føler den ikke har så veldig mye effekt til overs.

Til filmtitting som jeg bruker anlegget mest til så skulle jeg gjerne hatt mer power da som jeg forstår motar både RC64 og bakhøyttalerene mer effekt med åpne armer.

Det som da frister mest er å gå for en Adcom 7705 fra lsound som nå har dotte 30% i pris. Finner lite tester på denne og lite info generelt. Om noen har anbefalinger med denne elller lignende produkter til samme pris, kom gjerne med dem da jeg ikke har full oversikt i markedet hva finnes av effektforsterkere

Med Yamahaens 7x140W (dette er vel ikke all channels driven i 8ohm) og opp til en forsterker på 5x200W (all channels driven i 8ohm) så burdet det vel være en kraftig forbedring i mine øyne.
    Mener å ha lest at yamahaen detter ned i 70w per kanal med alle 7 eller 5 kanaler i drift, stemmer dette?

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Avslag på nesten 5 tusen kroner på den Adcomen;O

Føler nesten at kjøpetrangen kommer her.

Meget god effektøkning da denne har hele 5*200watt.
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •