ONKYO 3008 til Ikon 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ONKYO 3008 til Ikon 8

Har nå en h/k 360, 5.1 Ikon. Ikon8 front, Ikon Sub, Ikon on wall bak, og Ikon mk2 center.
    Så lurer jeg på å kjøpe en Onkyo tx-nr3008, noen som eventuelt noe annet og komme med. føler at H/K 360 gir litt lite.......

Eventuelt også kjøpe en Sony VPL-HW20. noe annet som passer?

Takk takk

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reciever er IKKE optimalt til Ikon 8, du trenger effektforsterker som er strømsterk.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av egunnerud
    Har nå en h/k 360, 5.1 Ikon. Ikon8 front, Ikon Sub, Ikon on wall bak, og Ikon mk2 center.
    Så lurer jeg på å kjøpe en Onkyo tx-nr3008, noen som eventuelt noe annet og komme med. føler at H/K 360 gir litt lite.......

Eventuelt også kjøpe en Sony VPL-HW20. noe annet som passer?

Takk takk
    Ikke la deg lure av oppgitte watt på reciver. Med alle kanaler i drift er det ikke rare greiene som når høyttalerne. Ville vurdert en mindre reciver, og heller investert i en effektforsterker til den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er jeg enig. Men hva er bra nok til de frontene? Lurer eventuelt også på å handle et par til av ikon om wall, som side høyttalere. Men fra 1008 til 3008 så er det ikke mer en 2000 i forskjell. Men sant somm du sier, jeg kan ikke se på satt som Onkyo oppgir. Lurte på eventuelt emotiva eller nad til front og eventuelt senter. Kom gjerne med innspill. Takk for svar

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du deler på 80hz så vil en 3008 være kraftig nok i seg selv, et godt rykk opp fra HK360. Jeg bruker 3008èn til Mentor 6, Vokal og Ikon onwall og den har bra kontroll på film til mitt bruk. En veldig bra reciver! Liker du å spille veldig høyt så kan nok behovet for effekforsterker i tillegg melde seg. Ligger jo og begrensninger i høyttalerrne når en skal spille veldig høyt grunnet lav følsomhet som det er i Daliene.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det nok og handle en 3008. har der hørt eller sett noe av dette før http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=82352&cat=13
    sunfire da har jeg jo livet ut

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vil 3008 fungere i forhold til Pathos Lyric 401?
    Kjører H/K 630 på dem i dag, og denne er strømsterk nok til å få de til og spille dynamisk. Hvordan er "styrken" på 3008 i forhold.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •