OSD ved justering av LYD - VSX-921. Ikke standard i 2011?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer manfred sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

OSD ved justering av LYD - VSX-921. Ikke standard i 2011?

Som overskriften sier:

Jeg byttet ut min HK AVR 235 med en pioneer vsx-921 som var på salg nå. Min HK hadde flotte menyer, og et grensesnitt som viste hvor høy lyden var når jeg brukte den opp mot min tv.

På min VSX er GUI ræva, det er i for seg greit nok. Problemet er bare at forsterkeren min er helt bortgjemt og jeg savner å se hvor høyt jeg har lyden.

Er det ikke standard i 2011 at det er en meny som viser lyden, eller har jeg satt opp forsterkeren feil?

Takker for alle svar.

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av manfred
    Som overskriften sier:

Jeg byttet ut min HK AVR 235 med en pioneer vsx-921 som var på salg nå. Min HK hadde flotte menyer, og et grensesnitt som viste hvor høy lyden var når jeg brukte den opp mot min tv.

På min VSX er GUI ræva, det er i for seg greit nok. Problemet er bare at forsterkeren min er helt bortgjemt og jeg savner å se hvor høyt jeg har lyden.

Er det ikke standard i 2011 at det er en meny som viser lyden, eller har jeg satt opp forsterkeren feil?

Takker for alle svar.
    Hatt H/k som deg, Pioneer 921, Lx83, Onkyo 609 og Yamaha 771 de siste 2 mnd. Begge Pioneer sine henger flere år etter når det gjelder sånne ting. Min 3 år gamle H/K var bedre på de fleste områder enn 921 som er årets modell...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •