Hjelp til reciever valg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Hjelp til reciever valg

Hei ! Jeg har den siste måneden endret mitt oppsett litt her, og trenger hjelp til valg av hjertet i kinoen/musikk stua mi

Jeg oppgraderte front høytalerne fra b&w 604s2 til b&w 802 Matrix s3 .. Flyttet 604s2 bak .. Til jeg finner resten av 800 serien Matrix .. Og bestemte meg for å hoppe over emotiva og heller gå for noe jeg allerede har vært fornøyd med, så jeg har kjøpt to rotel rb 1091 500w monoer til Matrix a .. Og flytter min rb991 til bak høytalerne til jeg finner en som matcher de nye komponentene i sølv/svart ..

Så det jeg trenger hjelp til .. Jeg liker egentlig at alt matcher utseende messig og har derfor sett på rotel rsp 1570 denne koster 15000 .. Også sett på brukt 1098 men den tror jeg utgår Pga alder .. Også så jeg på onkyo tx nr1009b.. Denne koster også 15000 .. Og er muligens den beste av de tre ? Kom gjerne med forslag dere mener vil være bedre helst til maks 15000

Noen som kan komme med meninger her, så jeg får bestilt og endelig sove om natten igjen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller burde jeg fleske til å kjøpe onkyo tx-nr 5009 ?? Denne koster 5000 mer men har 4k oppskalering .... Hmmm

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PowerHungry
    Eller burde jeg fleske til å kjøpe onkyo tx-nr 5009 ?? Denne koster 5000 mer men har 4k oppskalering .... Hmmm
    1009 har også 4K.Tror alle 09 modellene har 4K
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok kontakt med stereofil .. Og resultatet ble at mandag drar jeg og henter min tx-nr5009 .. Får tro den holder noen år ..

Takk til deg som svarte regner med at den 1009 hadde vært mer enn god nok men siden skattepengene akkurat dekker summen av 5009 tok jeg det nesten som ett "tegn"

Neste skritt nå blir 3D projector

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

kan forøvrig fortelle at det er kun 5009 n som har 32bit dac .. de lavere modellene har 24.. dette kan man også lese i denne mnd s lyd og bilde =)

Og jeg er fremdeles ekstremt fornøyd med mitt valg -- s'rlig siden den nå koster 4000 mer enn da jeg kjøpte den

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •