Pioneer VSX-921 og XTZ en løsning?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-921 og XTZ en løsning?

Ser at komplett har tilbud på denne igjen til 2995,- noe som virker som en god pris. Men, jeg har egentlig bare planer om å kjøpe et par 99.26 evt 99.36 høyttalere så trenger jo strengt tatt ikke 7.1 per idag (men vet jo aldri om man oppgraderer etterhvert).
    Spørsmålet er da rett og slett om dette er noe poeng i det hele tatt. Er det nok futt i forsterkeren til å drive høyttalerene etc.
    Tilbakemelding er knall!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av darker
    Ser at komplett har tilbud på denne igjen til 2995,- noe som virker som en god pris. Men, jeg har egentlig bare planer om å kjøpe et par 99.26 evt 99.36 høyttalere så trenger jo strengt tatt ikke 7.1 per idag (men vet jo aldri om man oppgraderer etterhvert).
    Spørsmålet er da rett og slett om dette er noe poeng i det hele tatt. Er det nok futt i forsterkeren til å drive høyttalerene etc.
    Tilbakemelding er knall!
    Var akkurat og handlet en slik nå, skal hjem å prøve den ut på 99.26 på Torsdag så kan jeg gi tilbakemeld. Har 5-1 oppsett så jeg kommer til å bruke de to ekstra utgangene til å bi-ampe xtz-ene.

Elkjøp selger 921k for 2495,- denne uka, det var så billig at det er verdt et forsøk.
    Tipper den er såpass at min gamle Denon 2804 blir lagt på loftet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •