Shengya Sp-333

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Shengya Sp-333

Hei...

Har en Shengya Sp333 effekt forsterker (Tube og Transistor) Nesten samme som vincent Sp331 men også rør. Det har alltiid vært merkar Transistor lyd fra selve forsterkeren, Dette har jeg lest kan være tilfelle på flere merker. Men nå har det kommet en svak Transistor lyd i høyttalene, men er kun merkbar når det er helt helt lavt volum, Det skifter også av og til fra den ene til den andre høyttaleren. Har prøvd å "feilsøke" mye selv, skal ramse opp en list over det som er prøvd!

- Prøvd flere typer signal kabler fra better cables, tara labs og svindyre van den hul til 10 000,-
    - Skiftet strøm kabel, med å uten jord, Det som er rart er at jeg vet at forsterkere skal ikke ha jord, men denne har en tredje pinne til jord i IEC uttaket? så skal den ha jord eller ikke?
    - Har også blitt prøvd på en annen reciver, samme greia!
    - Og andre høyttalere, samme greia!
    - Har også åpnet den og sjekket om tubene, var skadet, eller satt løst, det gjorde dem ikke.
    - Transformatoren er ikke løs heller.. Har også blitt prøvd i et annet hus!

Som sagt jeg har prøvd det meste, nå er jeg tom for ideer!! Er ikke det at lyden gjør noen skade siden den kun er hørbar når jeg ikke har lyd på. Men når man vet den er der er den irriterende!!

Noen som kan hjelpe????????
    Sonos Faber Venere 3.0 - Sonos Faber Cremona senter - Onkyo Tx-nr809 - Emotiva XPA-2 - Holton NXV-300r2(under produksjon)
    DIY Prosjekter:
    LJM L25D stereo forsterker med tube bufferer.
    Holton NXV-300R2
    Wolfson 8740 DAC

Active
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bump!
    Sonos Faber Venere 3.0 - Sonos Faber Cremona senter - Onkyo Tx-nr809 - Emotiva XPA-2 - Holton NXV-300r2(under produksjon)
    DIY Prosjekter:
    LJM L25D stereo forsterker med tube bufferer.
    Holton NXV-300R2
    Wolfson 8740 DAC

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •