Meridian 861-HDMI Trøbbel.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Meridian 861-HDMI Trøbbel.

Hei.

Er det noen som føler seg kompetent til og se på oppsettet mitt. Har en 861v4 som jeg har koblet en 621 til. Problemet er att jeg ikke får lyd på HDMI inngangene. Alt annet ser ut til og virke,621 boksen bytter inngang som den skal og CD spiller som er satt opp som vanlig digital inngang virker som den skal.Har sent oppsett til Hifi Huset men de har sent den videre til Meridian som ikke har svart.

Alfalfa
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du burde nok spørre på Meridianforumet, men jeg har vært borte i noen lignende. Tror du må inn i undermenyene til inngangene i oppsettet på PC-en og endre en innstilling der.

"Make sure your 3 coax cables are routed to the correct D(1,2,3) inputs from your HD621, order is very important.

Make sure that the correct config with the audio input in processor properties is set to MD1 and uploaded to both the processor and the HD621.

I've checked the settings for my BDP93-HDMI Audio is set to LPCM, LPCM rate limit = 192k, SACD output=PCM.

Lastly, make sure you have the most recent firmware for your HD621, maybe it needs an update?
    The latest I have is 1.08"
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer alfalfa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Meridian

Hei.

Ut fra hva jeg kan se er alt riktig .Software versjon for 621 vet jeg ikke hvor jeg finner. Låner denne boksen fra Hifi Huset i vent på min egen og 861v6.De skal være en feil på 621 boksen men Henning på Hifi Huset hadde testet den uten og få fram feilen.Er foresten de gamle 861 som du har hatt.Vist du kunne være intresert og se på oppsettet mitt så send en mail til odvage@broadpark.no

alfalfa
    Meridian 861.v8. Meridian 621. Aerial Lr 5. Cc 5. Meridian Md 600. Chord spm 12000. Chord Mezzo 140. Pioneer bdp 91. Jl Gotham. Paradigm Sub2.Theta compli blue 3D. Teac P 70. Oppo 83. Meridian M33 x 4. PS3. X-Box. JVC 750. Pioneer 508. PS Audio P10.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •