Forforsterker til Hegel H4a og Dynaudio X16?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forforsterker til Hegel H4a og Dynaudio X16?

Hei

Har denne uken hatt en Hegel P4a på test i mitt oppsett. Spiller hovudsaklig musikk fra pc`n gjennom hegel HD10.
    Testet musikk fra et vidt spekter av sjangrer og var sånn rimelig fornøyd. Infected mushroom var virkelig morsomt, spiller klart og tydelig, med ålreit trøkk.
    Hører også en del på musikk som Dream Theater, Rage Against The Machine, musikk i den duren for å si det sånn, men her ble jeg ganske så skuffet.
    Det låt flatt og udynamisk. Det var egentli ganske kjedlig å høre på.

Kjører balansert mellom forforsterker og effektforsterker, DAC til forforsterker ble kjørt i RCA.

Er på utkikk etter forforsterker til H4a, da jeg for tiden bruker den integrerte H1 for fortrinn. Fikk ikke den store WoW opplevelsen med P4a.
    Noen som har noen gode tips til brukt kjøp, max 10 000,-?

Er en forsterker med mulighet for farging av lyden noe å gå for? Jeg tror jeg kan oppsummere at jeg er ute etter en forsterker som ikke er så veldig nøytral, men med lydsignatur som er klar og oppløst, men samtidig god punch.

Krell, Naim, Mcintosh? Vanskelig for under 10 000,- kansje, men ser det er gode muligheter for litt kveldsjobbing om man vinkler seg inn på ordførerer og stortingsrepresentanter..:???:

Intermediate Rojoh sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    EAR-Yoshino 864. Rør og balansert (ikke fj.kont). Låt helt knall på Hegel CDP-4 og effektdelen i H200. Koster riktignok bittelitt over 10K, men for en 13-15K burde du få en pent brukt. Evt. den litt rimeligere 834L (lik 864, men uten RIAA og ubalansert) En ø.k. annonse på hfs burde gjøre susen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •