Har ikke Harman Kardon AVR-260 Equaliser?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har ikke Harman Kardon AVR-260 Equaliser?

Fikk inn en HK AVR-260 idag,og merker til mine store forskrekkelse at man ikke kan kjøre romkorrigering uten ett komplett 5.1 sett? Mao så må mitt 2.1 sett stilles inn manuelt, siden subben ikke er helt i laget her.

Da slår det meg, har ikke denne noen equaliser? Og er EZset en veldig forenklet utgave av Yamaha YPAO og Denon sitt Audessey system?

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forsøkt så godt som mulig med de instillingene jeg finner. Og det låter nok bra til festbruk, men for ullent i bass til vanlig bruk.

Visst det ikke er noe jeg ikke har funnet her, så går nok denne i retur til soundgarden

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av CrZyWiz
    Fikk inn en HK AVR-260 idag,og merker til mine store forskrekkelse at man ikke kan kjøre romkorrigering uten ett komplett 5.1 sett? Mao så må mitt 2.1 sett stilles inn manuelt, siden subben ikke er helt i laget her.

Da slår det meg, har ikke denne noen equaliser? Og er EZset en veldig forenklet utgave av Yamaha YPAO og Denon sitt Audessey system?
    Equaliser????? Hva mener du???

Og HK romkorreksjon er like bra som Yamaha/Denon osv....

Jeg har hatt to AVR=255+460, men har aldri prøvd den med bare to høytt+ sub....men har du satt den i STEREO og prøvd å kjøre romkorreksjon?
    Kan du ikke velge hvor mange høyttalere du vil ha med?
    Ellers så er jo vitsen med en surroundreceiver at man har et surround oppsett....eller så kan du jo kjøpe en 2.1 forsterker...HK har en såvidt jeg vet...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener muligheten for å justere nivået på frekvense manuelt, siden HK ikke tillater autokorreksjon med 2.1 oppsett. Det står også i manualen, og det er igjen dårligere en konkurrentene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •