Lyngdorf stereo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer LimaFoxtrot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lyngdorf stereo

Har pr dags dato dette annlegget

Front : Dali ikon 8
    Sub : 2stk ikon sub

Forsterkere:

Nad 375BEE
    Nad 275BEE

Jeg har tenkt til å oppgradere til B&W 803D. Så lurer jeg på hvilke forsterkere jeg skal gå for. Jeg kjenner en som har Lyngdorf SDA-2175 effekt trinnet og DPA-1 fortrinnet, annlegget hannes overgår mitt på alle punkter. Men så har jeg hørt endel negativt om lyngdorf sine forsterkere, at jeg heller burde gå for en av disse merkene.

* Electrocompaniet
    * Mcintosh
    * Primare

Men så er det jo lommeboka som har det siste ordet da. Og lyngdorf sine er noe rimeligere.

Er det noen som kan dirigere meg i rett rettning, eventuelt gi meg noen gode tips til andre merker som kan gi 803D det de trenger ?

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis lyngdorf låter bra i dine ører så hvorfor ikke?
    finnes minst 20-30 andre merker i tillegg de du har skrevet opp som fungerer bra.
    kjøp høytallerne først å prøv selv til du finner det som passer deg best.

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Ta å prøv Nad M2. Denne låter veldig bra på 803D Den har stålkontroll på bass, og får virkelig frem detaljene i toppen. Sier ikke dette fordi jeg prøver å selge min egen, men fordi jeg har vært svært fornøyd med den til mitt bruk! Er på vei tilbake til den analoge verden, derfor er det ikke forsterkeren for meg

Newcomer LimaFoxtrot sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar det blir muligens Nad paa meg da, ser lyngdorfen ikke er til salgs lengre, DP\1, men hoerte at dem skal komme med en ny naa, kansje vente litt aa se va slags pris den lander paa

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LimaFoxtrot
    Takker for svar det blir muligens Nad paa meg da, ser lyngdorfen ikke er til salgs lengre, DP\1, men hoerte at dem skal komme med en ny naa, kansje vente litt aa se va slags pris den lander paa
    Ny DPA-1 ?! Har ikke hørt om det selv, det er spennende .

Men som du har oppfattet selv så er powerampen dems noget svak.. Kjøp da heller TDAI2200 med roomperfect. Powerampen i denne er IKKE den samme som man kjøper separat.

NAD M2 nevnes, vær obs på at denne "krever" 16amper kurs for å kunne brukes! Men dette er en virkelig god sak .

Ser du nevner EC, dette var gromkomboen på BW før, og er nok noe av det bedre fortsatt . 250-R tror jeg kunne passet deg bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •