Pioneer LX55 for 7.1 JBL hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer BrunoBajsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer LX55 for 7.1 JBL hjemmekino

Trengte ny receiver til hjemmekinoen og endte opp med impulskjøp av nye Pioneer LX55: Pioneer VSX-LX55 Surroundreceiver - Sort

Høytaleroppsettet mitt består av:
    3x JBL LC2 i front
    4x JBL L820
    1x JBL ES250P subwoofer
    1x Clark Synthesis TST239 rumperister i sofa

Spørsmålet mitt er om denne receiveren vil være "sterk" nok og passende for mitt anlegg?

Hadde tidligere en Onkyo 805 som tok kvelden, effektmessig sto den oppført med 180W mens Pioneer LX55 har 150W. Forstår på folk at dette med effekt i praksis er relativt, men hadde satt pris på innspill her

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BrunoBajsen
    Trengte ny receiver til hjemmekinoen og endte opp med impulskjøp av nye Pioneer LX55: Pioneer VSX-LX55 Surroundreceiver - Sort

Høytaleroppsettet mitt består av:
    3x JBL LC2 i front
    4x JBL L820
    1x JBL ES250P subwoofer
    1x Clark Synthesis TST239 rumperister i sofa

Spørsmålet mitt er om denne receiveren vil være "sterk" nok og passende for mitt anlegg?

Hadde tidligere en Onkyo 805 som tok kvelden, effektmessig sto den oppført med 180W mens Pioneer LX55 har 150W. Forstår på folk at dette med effekt i praksis er relativt, men hadde satt pris på innspill her
    Dette finner du vel ut av når du får receiveren:-D

Vet ikke hvor tunge høyttalerne dine er å drive,men LX 55 burde vere rimelig kraftig - hvertfall hvis den følger opp fra de tidligere LX 51/52/53!

Hvis du ikke blir fornøyd,så får du spe på med et effekt-trinn etterhvert:-D
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •