Pioneer sc-lx81 - Flashing blue light

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer sc-lx81 - Flashing blue light

Hei!

Receiveren min har plutselige begynte å blinke blått lys fra standby/on knappen. Har lest litt rundt, og funnet ut at det vistnok skal bety at det er overspenning på receiveren. Løsningen som blir nevnt på nettet er å holde nede enter knappen og advanced surround - som skal nullstille dette. Dette fungerer da ikke hos meg.

Så derfor lurer jeg på om det er noen andre med alà samme receiveren, eller en annen i pioneer serien som er/har vært plaget med dette, og eventuelt om det finnes en løsning?

På forhånd takk for all feedback!

Mvh mr0nning

Active merik82 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mr0nning
    Hei!

Receiveren min har plutselige begynte å blinke blått lys fra standby/on knappen. Har lest litt rundt, og funnet ut at det vistnok skal bety at det er overspenning på receiveren. Løsningen som blir nevnt på nettet er å holde nede enter knappen og advanced surround - som skal nullstille dette. Dette fungerer da ikke hos meg.

Så derfor lurer jeg på om det er noen andre med alà samme receiveren, eller en annen i pioneer serien som er/har vært plaget med dette, og eventuelt om det finnes en løsning?

På forhånd takk for all feedback!

Mvh mr0nning
    Når dette skjedde på min lx82, blinket mcacc lyset rødt.. Men uannsett:
    For å resette reciveren holder du inne piltast "opp", samtidig som du holder inne den lille on/off knappen..
    Begge disse knappene finner du under dekslet du vipper opp, foran på reciveren..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •