Bytte ut Yamaha rx 2065 med Pio LX 73?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte ut Yamaha rx 2065 med Pio LX 73?

Spørsmålet er om dette vil bli en lydmessig nedgradering? Ser elkøp har LX 73 til 10k og Yamaha rx 3067 til samme pris. Har et Klipsch oppsett, og veit at Pio ikke går for å være beste matchen med Klipsch, men selv liker jeg litt lys, og detaljert lyd. Tror det er en bedre innebygd DAC i pio'n enn det Yamaha har, og dermed litt bedre stereo-lyd enn det jeg har i dag? Tenker max 10k for reciever, iom. at jeg skal satse litt høyt på effektforsterkere etter hvert.

Så spørsmålet er, vil Yamaha sin rx 3067 være mer for pengene enn LX 73 (siden den er ett hakk større)? Skal jo kjøre dedikerte amps på alle kanaler. Ønsker også bedre stereo-lyd. Kanskje Marantz sin AV 7005 prosessor til litt mer vil tilfredstille behovene mine i større grad?
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bump
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •