Pioneer VSX-921 for Audio Pro Avantek 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-921 for Audio Pro Avantek 9

Hei.
    Har en H/K avr 255 som drar disse greit og aldri har kuttet. Kjøpte en Onkyo 609 igår men den har drevet å kuttet ut på ikke altfor høyt volum og blitt veldig varm.
    Og har hele tiden vurderte Pioneeren men vært dyrere men fant bra tilbud idag så driver å vurderer å kjøpe denne istedet. Klarer denne å dra høyttalerene mine bedre?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,907
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av borabora
    Hei.
    Har en H/K avr 255 som drar disse greit og aldri har kuttet. Kjøpte en Onkyo 609 igår men den har drevet å kuttet ut på ikke altfor høyt volum og blitt veldig varm.
    Og har hele tiden vurderte Pioneeren men vært dyrere men fant bra tilbud idag så driver å vurderer å kjøpe denne istedet. Klarer denne å dra høyttalerene mine bedre?
    har bare ett råd: skal du oppgradere, hold deg til HK, som har en konstruksjon som gir både watt og strømstyrke i 7 kanaler, og ikke bare i 2 som mange andre...skal du ha Onkyo, Pioneer eller Yamha så må du opp i de utgavene som er godt over midten av prissjiktet.....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    har bare ett råd: skal du oppgradere, hold deg til HK, som har en konstruksjon som gir både watt og strømstyrke i 7 kanaler, og ikke bare i 2 som mange andre...skal du ha Onkyo, Pioneer eller Yamha så må du opp i de utgavene som er godt over midten av prissjiktet.....
    Høyttalerne skal være ganske lettdrevne. Og gått mye bedre i dag, oppgraderte forsterkeren igår med en gang jeg fikk den og tror kanskje det skjedde pga det. For da sto den å jobbet lenge.
    Blitt varm idag å men ikke så varm. Så bare teste litt mer utover dagen. Grunnen til jeg bytter fra HK er for å få andre nye funksjoner som de ikke har i sammenlignbar prisklasse enda.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •