[LØST: Ræva stue]Frontene (RF-82) får for mye guffe under film og kutter, what to do? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 87 av 87
    Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg vært en tur hos Nesta her på forumet og testet effekten min på hans RF-82 Mk1. Det spilte jo noe helt sinnsykt! Han hadde heller ikke like stor vandring "ut og inn" under Avicii-sangen, men det kan være noe jeg innbiller meg. Uansett så spilte det helt hinsides i forhold til her hjemme hos meg

Såååå da har jeg vel kanskje ikke for liten effekt alikevel. Men hva pokker er problemet da. Har prøvd med andre kabler nå uten noe effekt

I morra skal jeg prøve å sette anlegget ned i kjellerstua. Begynner å gå tom for idéer. Får håpe det er stua mi som er helt RÆVVA

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke sant para nc2125 på rf her og det spiller bra det alderig sett ell hørt sånn
    som hos deg, merkelig håper du finner ut av det. leia i dag trodde jeg hadde ordna meg ny effekt i går kveld, avtalt henting å pris så par timer sener får mlding 5oo dyrere og en som henta med en gang :cry: men får lete videre
    skall ha en vincent sp331.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Da har jeg vært en tur hos Nesta her på forumet og testet effekten min på hans RF-82 Mk1. Det spilte jo noe helt sinnsykt! Han hadde heller ikke like stor vandring "ut og inn" under Avicii-sangen, men det kan være noe jeg innbiller meg. Uansett så spilte det helt hinsides i forhold til her hjemme hos meg

Såååå da har jeg vel kanskje ikke for liten effekt alikevel. Men hva pokker er problemet da. Har prøvd med andre kabler nå uten noe effekt

I morra skal jeg prøve å sette anlegget ned i kjellerstua. Begynner å gå tom for idéer. Får håpe det er stua mi som er helt RÆVVA
    feil på a23 tipper jeg. Hadde lignende problem, men da med en bil amp, da viste det seg at noen kondiser hadde gått dukken.. skru opp og se om de er "hele"... Men service på den er nok greia..

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    feil på a23 tipper jeg. Hadde lignende problem, men da med en bil amp, da viste det seg at noen kondiser hadde gått dukken.. skru opp og se om de er "hele"... Men service på den er nok greia..
    Hadde jo med A23´en min bort til han, så tipper den er i orden

Anyways; Nå har jeg satt alt ned i kjellerstua, og det ble myyye mye bedre bassmessig Alikevel ønsker jeg meg mer bass da (haha), men den feilen ligger vel i huet mitt sikkert. Er vel fy-fy å stille på Tone Control :P Må få satt opp noe gardiner og piss her tror jeg for å få ned klangen litt i rommet her.

Men i forhold til oppe i stua, ble det mye mye bedre. Så da blei det vel ikke leilighet i kjelleren da gitt....

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, du får ta penger for kino titting isteden :P

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Hadde jo med A23´en min bort til han, så tipper den er i orden

Anyways; Nå har jeg satt alt ned i kjellerstua, og det ble myyye mye bedre bassmessig Alikevel ønsker jeg meg mer bass da (haha), men den feilen ligger vel i huet mitt sikkert. Er vel fy-fy å stille på Tone Control :P Må få satt opp noe gardiner og piss her tror jeg for å få ned klangen litt i rommet her.

Men i forhold til oppe i stua, ble det mye mye bedre. Så da blei det vel ikke leilighet i kjelleren da gitt....
    bra det ordnet seg da , ingenting som er bedre enn det

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det var digg. Fikk målt spenning osv på dem nå også for å sjekke at de faktisk er i orden, siden noen nevnte dette, og alt var som det skulle være

Som sagt ble det mye bedre nå i kjellerstua! Men jeg vil ha enda mer så nå sikler jeg på RF-7Mk2. Om noen vil ha ferdig innspilte og nesten helt nye RF-82Mk2 til en hyggelig pris får dere si ifra Mulig jeg selger Para´en også til fordel for noe større, selvfølgelig også til en hyggelig pris

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •