Hvilken reciever til Dali Ikon6 mk2? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SuperRipper
    Er det en spesiell model du kan anbefale?
    AVR 360, 365, 460?
    Jeg har hatt H/K AVR 355 (surround 2x70w(?)) og H/K HK 980 (stereo, 2x80w@80amp), og til Ikon serien så har jeg ingen problemer med å anbefale disse iallefall, de klarer kanskje ikke å drive de til øredøvende nivåer, men det er en fantastisk god match. Jeg antar om det er surround du er på jakt etter så vil du ikke trå feil med å velge noen nyere modeller av Harman Kardon.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som om det er mange som vil anbefale Denon 3312 her

Sitter å teller på knappene om jeg skal slå til å bestille en i morgen, eller om jeg skal vente å se om det kommer noen andre spennende modeller fra andre produsenter. Og om det eventuelt dukker opp noen tester av recievere i den prisklassen......

Men sånn rent effektmessig, er Denon kraftig nok til å drive et par med Ikon6, Xtz 99.25 og en center type Ikon Vokal eller litt større til et fornuftig kino-nivå?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Trådstarter:Slik jeg tolker svarene over, så kan man ikke trå feil på 5.1 surround med H/K, Denon, Yamaha, ++ i denne prisklassen. Da er det i så fall brukervennlighet og tilleggsfunksjoner som bør avgjøre hva man ender opp med.

Jeg personlig kommer kun til å kjøre Mentor 2 som front i et 2.0 oppsett. Sub vil bli lagt til hvis det ikke blir nok til filmtitting, og jeg vurderer med tid og stunder en center. Bakhøytaler er foreløpig ikke aktuelt i denne leiligheten(WAF). Jeg trenger receiver for HDMI-switch og evt romkorreksjon for stuen, hvis ikke hadde jeg kjøpt meg en stereoforsterker. (Da uten mulighet for 3.1)

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ultra81

Men sånn rent effektmessig, er Denon kraftig nok til å drive et par med Ikon6, Xtz 99.25 og en center type Ikon Vokal eller litt større til et fornuftig kino-nivå?
    Ja!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaha............ Hadde endelig bestemt meg for å slå til på en Denon 3312. Ringte Hi-Fi klubben blid og fornøgd, og fikk beskjed om at 3312 er utsolgt over alt, ventes inn i butikken i begyndelsen av oktober.
    Så... Har sin pris å være treig til å bestemme seg

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaha............ Hadde endelig bestemt meg for å slå til på en Denon 3312. Ringte Hi-Fi klubben blid og fornøgd, og fikk beskjed om at 3312 er utsolgt over alt, ventes inn i butikken i begyndelsen av oktober.
    Når jeg handla var det én igjen :P

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

se her kjøp denne her legger til link her Harman/Kardon AVR365 surroundreceiver - Sort
    jeg har hadt lille broren avr 265 , og det er jaggu krefter i disse...eller hva med denne NAD T757 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer VSX-LX55 Surroundreceiver - Sort

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en grei pris på LX-55 i dag på Soundgarden ålesund, så kjøpte en. Stakk i samme slengen innom Hi-Fi klubben og kjøpte en Ikon volkal2 mk2 senter.
    Litt usikker på om eg synst den levera nuk, har en Nad218 ståandes på loftet, trur eg må ta den ned og prøve.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en grei pris på LX-55 i dag på Soundgarden ålesund, så kjøpte en. Stakk i samme slengen innom Hi-Fi klubben og kjøpte en Ikon volkal2 mk2 senter.
    Litt usikker på om eg synst den levera nuk, har en Nad218 ståandes på loftet, trur eg må ta den ned og prøve.
    Gratulerer!

Alt spiller jo bedre med mer effekt og har du en 218 stående er det jo bare å prøve!

Har du sub? isåfall ville jeg splittet frontene på 60-80 hz!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •